LG_91 Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg har faktisk sittet å sett på det bZerk kabinettet i noen timer nå, noen som har det som kan si noe om det? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Cooler Master Stacker, sort Cooler Master Stacker, sølv Chieftec-kabinettene må du finne selv, for direktelinking til en produktgruppe funker ikke hos microplex MIST 500W Endret 26. juli 2005 av sigen Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Her er Chieftec kabinettene http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=3030&GID=3000 Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Helt nytt kabinett: Chieftec Dragon midi eller gulltower On-topic: Jeg anbefaler såklart alle Lian Li kabinetter, finner de hos bla. Microplex. Også MIST PSU. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Men Dragon tåler jo mye mer enn Lian Li da.. Dessuten er LL utrolig overprisa! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Men Dragon tåler jo mye mer enn Lian Li da.. Dessuten er LL utrolig overprisa! Joda. Har et Chieftech Dragon miditower selv. Tåler mye juling det, i motsetting til Lian Li kabinettet. Men så er Chieftech kabinettene tunge da. BTW: Tror nok ikke Chieftech Dragon Gulltower er så billig heller Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Gulltower? Fulltower.. Er ikke så forferdelig dyrt! Synes du får MYE mer for penga om du kjøper et Chieftec Dragon Fulltower enn om du kjøper et LL til samma pris! Endret 27. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Jepp, jeg synes Lian Li kabissene er noen hakk for dyre Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 En leif, bokstavene er helt intil hverandre, og den blir dratt så mye frem? Det hadde jeg ikke trodde LL er overprisa, Chieftec er omtrent like gode tror jeg, men myyye billigere! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) En leif, bokstavene er helt intil hverandre, og den blir dratt så mye frem? Det hadde jeg ikke trodde LL er overprisa, Chieftec er omtrent like gode tror jeg, men myyye billigere! Leif = Man må huske at Chieftec kabinetter tåler mer enn LL kabinetter men veier også betraktelig mer.. Men får de aller fleste vil jeg nok anbefale Chieftech, det er ikke grenser på hvor mye juling de kabinettene tåler. Vil såklart også anbefale at du bygger ditt eget kabinett Endret 3. august 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 En leif, bokstavene er helt intil hverandre, og den blir dratt så mye frem? Det hadde jeg ikke trodde LL er overprisa, Chieftec er omtrent like gode tror jeg, men myyye billigere! Leif = Man må huske at Chieftec kabinetter tåler mer enn LL kabinetter men veier også betraktelig mer.. Men får de aller fleste vil jeg nok anbefale Chieftech, det er ikke grenser på hvor mye juling de kabinettene tåler. Vil såklart også anbefale at du bygger ditt eget kabinett du kan jo ikke anbefale det til en som ikke nødvendigvis har peiling? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Klart jeg kan.. Det er liksom lov å ihvertlfall prøve Hvis det går rett til helvete, kan han vel få litt hjelp eller bare kjøpe ett etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå