Gå til innhold

battle for middle earth2 kommer EA skjerp dere

Anbefalte innlegg

Smak og behag er ordene. Jeg likte ikke spillet, men det betyr ikke at jeg ikke skjønner hvorfor dere liker det ;). (og forresten har jeg spilt endel, både på lan og online :)). Av grunnene nevnt tidligere (pluss wow ;)) spiller jeg nesten ikke mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har begynnt og øve meg opp nå, offline, har bestemt at jeg burde trene litt i trefning(Ja, har instalert på norsk). Igår hadde jeg en game mot Easy motstander, og etter en stund, hadde jeg kjempa mot han lenge, BARE for og trene gandalf, så jeg trena og trena og trena, og til slutt så steg gandalf til hesten, og alle de andre ridderene jeg hadde laga kom med han, og i ett skrik, kom hele heste hæren til gandalf den hvite ut av porten og moste alle orkene som sto iveien, gandalf & Co, galoperte i et brøl mot fiendenes plass, "FÅR GÅNDÅR!!!!!!!"

Og jeg vant, Gandalf for teh win!!!! :w00t:

Lenke til kommentar
''FÅR GÅNDÅR'' :p

Seriøst, hvis du skal trene deg offline burde du ihvertfall ta mot Hard.

Easy er så patetisk :(

Ja, jeg vet, jeg var meg vs 4 andre easy, og jeg vant, jeg var rohan nå, hadde aragon, legolas, gimli på Level 10, pløya igjennom alle sammen. Det er pågrunn av at de ikke bryter porten min, når fok kommer inn i porten min er jeg screwed :p

Lenke til kommentar
serøst hard er så dårlig at det skulle ikke vært lov:( håper EA gjør offline delen litt mer utfordrene i BFME2

Personlig skjønner jeg ikke vitsen med offline i det heletatt, skulle ønske EA droppa singleplayer og heller satset 100% på multiplayer biten. Det er nok av Balanse issues osv å ta tak i, spesielt når vi snakker 6(!) raser.

For meg er singleplayer biten like interessant som den er i Battlefield 2, altså ikke så veldig ;) Eneste som er greit, er å lære seg maps og leke med triksene til helter osv. Men uansett lærer man ikke skikkelig før man blir EID online :D

Lenke til kommentar

Jeg driver og trener i offline, men jeg har blitt for vant til og bare holde meg i slottet, og trene heltene utenfor slottet, siden alle rasene stikker utenfor slottet mitt, siden de ikke kan komme inn, så der er en fin treneplass, men hvis jeg har på høyere vansklighetsgrad så knuser de porten og jeg blir eid :(

Driver også og kødder rundt i singelplayeren i good. Spiller på easy eller normal, jeg driver bare og rusher meg fram til minas tirith :D Det blir fett det :)

Okay, tror at jeg nå skal ta meg vs 7 lette :O Eller 6 lette :)

En av sluttende kamp på dne siste fridagen ;)

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar

Da dreit jeg i kampen min, go spillte videre på singel playeren. Er nå på helms deep :D Najs! :D Det var fett, er ennå ikke ferdig, det er ca. 14 minutter før gandalf og 300 hestefolk kommer og redder meg, imens skal jeg greie og defende helms deep, med veldig lite folk. Har nå sendt aragon, gimli og legolas til og ta seg av de som kom opp veggen. Skal spille mer når jeg får tid, men nå som skolen har begynt og alt det der, så blir jeg ganske opptatt ;) Tar meg som regel og bruker en lørdag og søndag på litt gaming, men i ukedagene er det IKKE noe gaming på meg :(

Lenke til kommentar

Helms Deep er kul ja.

Jeg tok campagnen for moro skyld en gang, og lvl'a bare Gimli ^^

Så kom jeg til helsm deep (hadde Gimli rank 8 eller no) og satte han foran den lille døra i det øverste fortet.

Den defenda han alene. Kom det x-bows hoppa han på dem og ble det for mange aktiverte jeg slayer. Rått :D

Lenke til kommentar

Er det noe som er sikkert, så er det at EA kan kjøre den oppfølgern her langt opp i endetarmen å la den brytes sakte ned, for å si det sånn. Jeg ALDRI blitt så kvalm over hypingen og deretter skuffelsen ved et spill - som jeg ble med "Battle for Middle Earth". I tillegg har de den mest tafatte supporten jeg har vært borti, og ta vare på community klarer de helt perfekt .... til den dagen de releaser spillet. Da blir det stille.

Så den oppfølgern her skal jeg le av i stillhet, og ikke tenke en tanke til på til det eventuelt kommer og eier ... noe det på ingen måte vil gjøre. AMATØRER!!!!

Lenke til kommentar

Ærlig talt. Dere som klager på at EA gir ut BFME 2, gå inn i skapet deres igjen, bare fordi dere ikke likte spillet betyr ikke det at ingen andre gjorde det. Hva er galt med at EA lager oppfølgere? NFSU 2 var i mine øyne faktisk bedre enn NFSU, og jeg likte begge to.

Jeg synes BFME var kult og er glad for at det kommer en ettefølger.

Hvis dere klagefjotter ikke skjønner hvorfor EA er keene på å lage en oppfølger til spillet, så har dere ingenting her og gjøre og denne tråden bør bli låst, slettet, og gravlagt 5322 meter under bakken sammen med alt annet folk klager over bare fordi spillet ikke er som de vil. "bleeh, BFME suger, kan ikke sette bygningene hvor man vil en gang"..

Gamespot 8.4\10

IGN 8.3\10

Gamespy 4/5

CNET 8.4/10

Great use of the license, huge battles, nice subtle interface, fun single-player game.

The game is presented beautifully with the Living World map. Slick menus and loading screens

This is a really good looking game. Minas Tirith is especially impressive in scale and spell effects (especially Word of Power) are great.

Vel, å si at BFME er et sugent spill er vel litt sånn dårlig argumentert her synes jeg. Det for være opp til den enkelte om BFME er av en type spill man liker eller ikke.

Endret av Earth657
Lenke til kommentar

Word.

Må bare legge til:

Gamer 8/10

Det er ingen tvil om at lisensen på Ringenes Herre har blitt brukt for alt det den er verdt. Blant annet til å nærmest spy ut spill etter spill til ethvert format. Det er vel ingen stor hemmelighet at mange av disse titlene har blitt produsert nettopp for å tjene penger, og nivået blir deretter. Kampen om Midgard knuser disse tidligere titlene til gangs, på samme måte som vandrende trær, kalt Enter, moser orker under sine enorme føtter.

Så kommer dere her og sier atd et suger :no:

Lenke til kommentar

Agree!

Må bare legge til mitt store hat for spillere som kritiserer spill og sier det er møkk fordi det ikke er dems type spill.. Jeg kan godt si at jeg ikke liker feks The Sims. Men jeg går ikke rundt og lager hat poster alla "The Sims 2 kommer, EA, Skjer dere" fordi jeg ikke synes the Sims er spesielt spennende.. Men jeg respekterer at mange synes det.

Trådstarter.. gå og legg deg! :)

Endret av Earth657
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...