yamano Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Fant bare den "maskinen" på nettet,.. Vell kan jo si at han har god lufting :!: Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Men....så teit! Dessuten får han ikke bedre kjøling enn romtemperaturen. Så det så! Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 J**** surt hvis du kommer bort i den når du går og den faller ned :S Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Fin til å som sånn rangle over senga, som babyer bruker da.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Offa... Så ikke bra ut det, tviler på at den er lett å få med seg på LAN Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Haha! Så en på TG som hadde nesten samme, men han hadde kastet alt på en stol og litt ned i ei bruskasse... Da jeg gikk forbi der en gang, så; pzzz poff! sa det Da skvatt han gitt, fikk ikke start på den mens jeg sto der iallefall.. :!: Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Haha, så ikke helt stabilt ut det der altså Sikkert et paradis for hybelkaniner å Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Lett å skifte komponenter og reingjere er den, det skal han ha. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Uten at det faller ned..? Nei, det der er nok bare et av utrolig mange fotosprell med gammel HW.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det er intet mindre enn genialt å plassere ting i lufta. Jeg har plassert flere PC`er i luften for å spare gulvplass på en liten hybel til en kamerat av meg. Fungerer meget fint og sparer gulvplass.. Jeg kjøpte dog en TVrampe fra biltema som jeg modifiserte. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Ser du det ikke? Er en sånn supersoniskdynamisk vegg rundt den.. *Sarkasme, ja* Godt poeng forresten! Endret 3. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå