pakke Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ta deg en tur til Hammerfest. Norges peneste by! Jøss, det trodde jeg aldri jeg skulle høre. Hammerfest er et høl, på godt norsk. Tromsø har forøvrig veldig bra uteliv. Mange utesteder i forhold til befolkning. Priskrig på øl er det også der støtt og stadig, halvliteren var visst nede i 10,- for ikke så lenge siden. Aner dog ikke om de fortsatt holder på, ettersom jeg ikke er der nå. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hadde eg fått muligheten til å reise opp dit så hadde eg GARANTERT besøkt enten TANA elven eller ALTA elven og Saltstraummen. Så er jo skjekking av lokale jenter en must når man er utenfor byen sin sammen faen kor tøff i trynet lokale punks er. det er ikke nødvendig og sjenke jenter i nordnorge , di gjør det meget godt på egenhand og så er di billigere en vann Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Har en følelse av at dette kan bli veldig gøy :!: Surfing var en god idè, må definitivt ta en tur på byen og ja, får trene litt kickboxing før den tid, og saltstraumen er nå merket av på kartet etter mange oppfordringer! Drar ikke før om en uke, så det er bare å sende inn flere forslag! disse forumene ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå