Lapette Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Som sagt, har jeg vunnet en slags interrail billett med fly (inter-air?) meg og en kamerat, vi er 18 begge to, og har funnet ut at Nord Norge er stedet å besøke, Tromsø, lofoten, Karasjok og lignende. Noen som har noe forslag til morsomme ting man kan drive med der oppe? Vi elsker å fiske og lofoten blir vel for det meste dèt! Folk som evt. vet om billige steder å bo osv? Hey, liker dette forumet Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 drikke heimbrent til du blir blind , sant og si kommer jeg ikke på noe annet og gjøre i nord norge bortset fra og drikke pass dere for skeptiske inbarka lokal ungdom , er ikke alle som er så utadvent + di er skeptiske for søringer Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Havna nesten i bråk med en liten spjæling oppe i Svolvær for noen uker siden Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Liker dere å fiske, dra til Finmarksvidda :wub: Mange fantastisk fine fiskevann der. Så har man jo Altaelva. og Reparfjordelva, som ligger mellom Alta og Skaidi, starter på toppen av vidda, og renner ut i sjøen. Her får man kun dagskort. Ellers er det ikke så veldig mye som skjer i Nord-Norge. Men man har jo Nordkapp da Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 drikke heimbrent til du blir blind , sant og si kommer jeg ikke på noe annet og gjøre i nord norge bortset fra og drikke pass dere for skeptiske inbarka lokal ungdom , er ikke alle som er så utadvent + di er skeptiske for søringer Ja førr fan! Hut dæ åt hælvette hit! Her e det innavel, hb drekking å slåssing tel aille ligg å spyr me utslådde tenner! Å di dær hælvettes søringan ska fan ikje våg sæ opp hit! Ser æ en sånn en så eksplofansteikemæder æg! Uhm. On-topic: Angående fiske, hør på M4rTiN. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Som sagt, har jeg vunnet en slags interrail billett med fly (inter-air?) meg og en kamerat, vi er 18 begge to, og har funnet ut at Nord Norge er stedet å besøke, Tromsø, lofoten, Karasjok og lignende.Noen som har noe forslag til morsomme ting man kan drive med der oppe? Vi elsker å fiske og lofoten blir vel for det meste dèt! Folk som evt. vet om billige steder å bo osv? Hey, liker dette forumet Ta deg en tur til Hammerfest. Norges peneste by! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Hey, flott! Men sånn turistgreier da? Er jo helt fersk i nord-norge, finnes det noe utflukter og noen steder som må sees? Drikking blir det nok av ja Lenke til kommentar
knutby Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Husker ikke helt hvordan det var, men i Hammerfest så kan du kjøpe en ferrige billett til x kroner. Og få en rundtur til masse fine småhavner langs kysten. Lenke til kommentar
skinner Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) En knallbra fiskeplass er ved Gimsøybrua når du kjører vest i Lofoten. Er fraflyttet fra Lofoten så for meg er det ikke så "mye å se" men du kan jo besøke Lofoten startside. Hils mamma fra meg når du er der oppe Endret 26. juli 2005 av skinner Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Kommer an på hva dere liker å gjøre. Troms har en fantastisk natur. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 men du kan jo besøke Lofoten startside. Hey, takk for det! Mye nyttig å finne der! Ja, er vel mest natur som foregår der oppe! Gleder meg jeg! Takk for svar Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hvis du kommer innom Bodø kan du fiske i saltstrømmen!!! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Som sagt, har jeg vunnet en slags interrail billett med fly (inter-air?) meg og en kamerat, vi er 18 begge to, og har funnet ut at Nord Norge er stedet å besøke, Tromsø, lofoten, Karasjok og lignende.Noen som har noe forslag til morsomme ting man kan drive med der oppe? Vi elsker å fiske og lofoten blir vel for det meste dèt! Folk som evt. vet om billige steder å bo osv? Hey, liker dette forumet Ta deg en tur til Hammerfest. Norges peneste by! Vakker by sier du? Det har ikke jeg lagt merke til Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Kommer an på hva dere liker å gjøre. Troms har en fantastisk natur. Som JBlack sier så har tromsø flott natur. fint å ta seg en tur får å se litt nærmere. bor der selv så jeg vet Lenke til kommentar
knutby Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Kom også på at å fiske under kvalsundbrua er kjempe morsomt. Ver iallefall det da jeg var liten. Det er brua som binder Kvaløya til fastlandet. Mener det er ca. 30min vest for skaidi. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 De fleste plasser i N-Norge kan vel sies å ha vakker natur. Fiskeforholdene er vel strengt tatt gode over hele landsdelen, men lofoten og saltstrømmen (i Bodø) er spesielt gode plasser. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 ja faen, vi i nord-norge liker ikke søringer lurer på hvorfor det er sånn? men uansett, har bodd i nord-norge i hele mitt liv, og er ikke så veldig mye fornuftig å gjøre her drikk karsk og ta livet med ro Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Lofoten har nydelige sandstrender med bølger som er ypperlige for å prøve seg på surfing, men husk våtdrakt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hadde eg fått muligheten til å reise opp dit så hadde eg GARANTERT besøkt enten TANA elven eller ALTA elven og Saltstraummen. Så er jo skjekking av lokale jenter en must når man er utenfor byen sin sammen faen kor tøff i trynet lokale punks er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå