Gå til innhold

skal på tur til nordnorge: skjer der a?

Lapette

Anbefalte innlegg

Som sagt, har jeg vunnet en slags interrail billett med fly (inter-air?) meg og en kamerat, vi er 18 begge to, og har funnet ut at Nord Norge er stedet å besøke, Tromsø, lofoten, Karasjok og lignende.

Noen som har noe forslag til morsomme ting man kan drive med der oppe?

Vi elsker å fiske og lofoten blir vel for det meste dèt!

Folk som evt. vet om billige steder å bo osv?

Hey, liker dette forumet :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

drikke heimbrent til du blir blind , sant og si kommer jeg ikke på noe annet og gjøre i nord norge bortset fra og drikke

pass dere for skeptiske inbarka lokal ungdom , er ikke alle som er så utadvent + di er skeptiske for søringer

Lenke til kommentar

Liker dere å fiske, dra til Finmarksvidda :wub: Mange fantastisk fine fiskevann der.

Så har man jo Altaelva. og Reparfjordelva, som ligger mellom Alta og Skaidi, starter på toppen av vidda, og renner ut i sjøen. Her får man kun dagskort.

Ellers er det ikke så veldig mye som skjer i Nord-Norge. Men man har jo Nordkapp da :p

Lenke til kommentar
drikke heimbrent til du blir blind , sant og si kommer jeg ikke på noe annet og gjøre i nord norge bortset fra og drikke

pass dere for skeptiske inbarka lokal ungdom , er ikke alle som er så utadvent + di er skeptiske for søringer

Ja førr fan! Hut dæ åt hælvette hit! Her e det innavel, hb drekking å slåssing tel aille ligg å spyr me utslådde tenner! Å di dær hælvettes søringan ska fan ikje våg sæ opp hit! Ser æ en sånn en så eksplofansteikemæder æg!

Uhm.

On-topic: Angående fiske, hør på M4rTiN. :)

Lenke til kommentar
Som sagt, har jeg vunnet en slags interrail billett med fly (inter-air?) meg og en kamerat, vi er 18 begge to, og har funnet ut at Nord Norge er stedet å besøke, Tromsø, lofoten, Karasjok og lignende.

Hey, liker dette forumet :roll:

Ta deg en tur til Hammerfest. Norges peneste by!

Lenke til kommentar

Hey, liker dette forumet  :roll:

Ta deg en tur til Hammerfest. Norges peneste by!

Vakker by sier du?

Det har ikke jeg lagt merke til :p

Lenke til kommentar

ja faen, vi i nord-norge liker ikke søringer :p lurer på hvorfor det er sånn?

men uansett, har bodd i nord-norge i hele mitt liv, og er ikke så veldig mye fornuftig å gjøre her :p drikk karsk og ta livet med ro :thumbup:

Lenke til kommentar

Hadde eg fått muligheten til å reise opp dit så hadde eg GARANTERT besøkt enten TANA elven eller ALTA elven og Saltstraummen. Så er jo skjekking av lokale jenter en must når man er utenfor byen sin sammen faen kor tøff i trynet lokale punks er. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...