gunnarhalle Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Mårn.. Fjernet SUSE fra maskina, og lilo-en er fortsatt innstallert på MBR. Vet at jeg kan fjerne den ved "fdisk mbr", men jeg får ikke startet opp til konsoll (dos), bare safemode med konsoll. Og der får jeg ikke kjørt den kommandoen. Bruker XP pro. Leste en plass at jeg kunne fjerne liloen ved hjelp av innstallasjons-cden og noen andre trix, men jeg finner ikke tilbake til artikkelen. Noen som har tips? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Boot winXP CDn. Velg "Reapair Mode", da blir du bedt om å skrive admin passordet, og du homper inn i "repair mode dos". Skriv "fixmbr" og vips... du har MS sin bootloader. Lenke til kommentar
gunnarhalle Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Ja, takk, det var det jeg var ute etter SUSE sugde.. BARE grønn ekkel gui.. Slackware var bedre Lenke til kommentar
smetho Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Quote: Den 2002-08-01 17:02, gunnarhalle skrev:Ja, takk, det var det jeg var ute etter :smile:SUSE sugde.. BARE grønn ekkel gui.. Slackware var bedre :smile: Ehh, dette kan du jo forandre på :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå