Radi Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Jeg har tengt å kjøpe meg et head sett til dh'ing og vanlig bruk. Jeg lurer på hva forskjellen på Koss UR.40 og Pioner HDJ-1000 er. Pioner sitt head sett koster mange 100 mer. Så det burde være over dobbelt så bra da. Hvor mye bedere er det ? Link til Pioner HDJ-1000 : Klikk Her Link til Koss UR.40 : Klikk Her Endret 25. juli 2005 av Radi Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har hørt Koss UR40, og det er ikke mye å skryte av. Ullen lyd med alt for mye bass som i tillegg er dårlig. Skal du i tillegg bruke det når du er DJ er valget mellom de to ganske enkelt i mine øyne. Pioner HDJ-1000. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Da blir det vel det....Men det koster mye!!! over 1.800 + frakt Endret 25. juli 2005 av Radi Lenke til kommentar
Fusheeker Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Sennheiser HD-212 Pro koster 420,- pluss frakt hos Bluero.no. De er laget for DJ-bruk, med 3 meter lang kabel, god isolasjon og den tyngste bassen du kommer til å finne. Har selv et par slike, til bruk på fly, tog og andre støyfulle omgivelser. Fungerer utmerket, med unntak av at bassen er litt tung for noen typer musikk. Endret 26. juli 2005 av Fusheeker Lenke til kommentar
Radi Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Denne tråden er helt utdød... Men tenkte jeg kunne si hvilket headsett jeg kjøpte for det. Jeg kjøpte Pioner HDJ-1000. Kjøpte det på ebay for 900 spenn... Det er dobbel så lav pris som i norge. Glad jeg tokk en titt på ebay. Pioner HDJ-1000 Anbefales på det STERKESTE !!! Det er et helt vanvittig headsett. Spiller høyt. Er utrolig tett. Klar og fin lyd. Dyp og bra Bass. Dette er en HELT annerledes førelse en ørepropper. Og andre headsett jeg har prøvd. Perfekt til DJ'ing og vanlig Mp3 spilling. Knal bra headsett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå