AndersT2 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Etter at jeg skaffet meg en bærbar CDspiller som hånterer MP3 filer, så har jeg brent ut noen av disse. MEN alle jeg har brent ut, unntatt den første, så er det ikke mulig å spole i sangene, noe som kan være irriterende av og til. Som brenne program bruker jeg programmet Roxio Easy Creator 7. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 er det sikkert at spilleren kan spole i mp3er da? har møtt på flere cd spillere som ikke kan spole i mp3 filer jeg... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 For meg hørtes det mer ut som om det er problemer med spilleren og ikke cd'en. Eventuelt kan du brenne ved en svakere hastighet og dermed få littebitte grann bedre kvalitet men tviler på om det hjelper. Er heller spilleren som burde fixes litt på. Ikke brenneprogrammet som har skyld her. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Som jeg nevnte i første innlegg så kan jeg spole på den første platen jeg brente. Men ikke de andre. Så spilleren kan spole i MP3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå