Gå til innhold

Er det for mange low-pop PvP-realms?

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og leser på forums-en.wow-europe.com nå, og det er ufattelig mange som mener at det bør åpnes en ny PvP-realm før eller samtidig som den splitter nye RP PvP-realmen kommer.

Greit, folk ønsker å starte på nytt - men denne gangen mener jeg at Blizzard virkelig _ikke_ burde åpne en ny PvP-realm. Slik situasjonen er nå om dagen er det rundt 10 PvP-realms med low population. Jeg mener da at Blizzard heller burde få folk til å rolle characters på serverene med low population slik at det blir et mer akseptabelt antall charactere på serverene.

Problemet med at Blizzard åpner en ny PvP-server (hvis de gjør det) er jo at folk garantert også vil bli lei denne, slik de ble med blant annet The Maelstrom. Det blir jo da slik at Blizzard skyter seg selv i foten fordi de skaper misnøye om mange servere med low population. For å måtte gjøre spillerene fornøyde måtte de da fortsette å spy ut nye realms slik at folk fikk starte fra scratch hver månede.

Hva synes gamer.no-folket om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med deg her, fyll opp serverne som er low pop, ihvertfall opp til medium før de spytter ut nye servere.

Jeg hadde blitt overlykkelig hvis vi kunne fått noen nye horde char på vår server (PvE) :love:

Lei av å ikke kunne ta meg en tur i Alterac Valley.....kan ikke huske sist den var oppe.

Lenke til kommentar

Problemet med de som er low-Pop nå er at Blizz slapp altfor mange nye servere forrige gang, hadde de redusert det med 4/5 hadde det nesten ikke vært noe Low pop..

Til 1.7 kommer det to nye servere; En RP PvP og en PvP....derfor er garantien mye høyere for at disse to kommer til å bli fylt opp ganske kjapt...

Vet at nesten alle fra Argent Dawn og Earthen Ring kommer over på den nye RP-servern :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, jeg synes virkelig at medium population (eller mer) på samtlige realms burde være et faktum før en ny vanlig PvP-realm releases.

Sammenslåinger av realms burde også være en mulighet, men det blir vel kanskje et helvetes arbeid for de to karene som driver serverparken :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...