tojas Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Har sett rundt på artikler her men digitalkameraene i prisklassen 4-6000 kr er så store og klumsete. Vil ha et kamera som jeg kan ta med på fest og andre sammenkomster. Vil ha et lite kamera og at bildene blir veldig gode. Er det noen kameraer som peker seg ut da? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 De beste små lommekameraene er nok i prisleiet rett under 4000 kroner, men med minnekort, ekstra batteri og veske kommer du opp i en 5000 kroner eller mer (avhengig av minnekortet). Canon Ixus 700 og Nikon Coolpix 7900 utpeker seg som de beste lommekameraene. Søk etter de på forumet... det er skrevet mye om de her. Lenke til kommentar
tojas Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Virker som Canon Ixus 700 er det beste i denne kategorien eller hva? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Virker som Canon Ixus 700 er det beste i denne kategorien eller hva? Personlig mener jeg Coolpix 7900 gir mer for pengene. Minst like god bildekvalitet (noen tester mener den har bedre enn Ixus 700), bedre batterilevetid, flere funksjoner som man faktisk kan tjene litt på å bruke, og den er mye bedre å holde. Ixus (og de fleste andre små kamera) bør man bruke to hender på å holde. Med Coolpix'en er det nok med en hånd. Coolpix 7900 vant også den verdensomspennende TIPA awards for beste kompakte lommekamera, foran blant annet Ixus 700. TIPA awards er en av de mest prestisjefylte prisene et kamera kan få. Som sagt, les litt om kameraene her på forumet (bruk søkefunksjonen) så finner du fort ut hvilket som passer deg best. Virker som Coolpix'en har fått mest rosende omtale av brukerne her inne, og da ser vi bort fra all omtale jeg har gitt den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå