Gå til innhold

DELL svarer


Anbefalte innlegg

Det er riktig. Mange ganger har jeg simpelthen latt vær å følge opp enkelte tråder, nettopp fordi man kommer til et punkt hvor man bare må være enige om at man ikke blir enige.

 

Ellers er det jo faktisk ganske beundringsverdig at Dell tar seg tid til å bruke krefter på å svare. Det oppklarer jo en del ting som ellers ville vært gjenstand for gjetninger, og vi vet alle hva det kan føre til... :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til Reidar.

 

Meget bra innlegg, og jeg har sendt deg en mail der jeg beklager for det som har skjedd. Som sagt har jeg fått en skikkelig baksmell, og har lært av mine egne feil. jeg skulle fra starten av ha bygd en pc på egenhånd.

 

Dessuten vil jeg si at Dell har meget bra support og setter sine kunder på øverste hylle. Pc'ene er også meget stabile og meget gode til det formålet jeg bruker dem til. Derfor håper jeg med dette at vi kan se denne saken som henlagt.

 

Og jeg vil nok en gang beklage alle sammen som har vært med i denne saken.

 

Reidar og andre! dere har fått mine tanker på noe helt annet. Og jeg håper at De ikke setter inn noen historikk. det kan du selv lese om i mailen som jeg sendte inn til deg. Håper du heller ikke legger den fram.

 

men hvorfor la du fram mine private ting. Den siden var for mine nærmeste venner. Ikke noen offentlig hjemmeside.

 

 

Beklager!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-03 12:12, Jesus Halten skrev:

Hjemmesiden din er ikke privat så lenge den ligger på www uten noen form for passordbeskyttelse.


 

Selv om hjemmesiden hans ligger på www og er allmenn tilgjengelig, vil jeg ikke karakterisere innleggene til Reidar som profesjonelle, og jeg betviler sterkt at disse har blitt godkjent av informasjonsansvarlig i Dell, eller at Reidar har fått tillatelse til å uttale seg på vegne av Dell Norge.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-02 01:42, pegg skrev:

til propel: kan du ikke fjerne det bildet ditt fra siggen eller i hvertfall minske det ned noen ganger. det er altfor stort!


 

HVA??????

Anntyder du at bildet mitt er teit???

Jeg kan ikke noe for at du sitter med en røten 14k modem.Men siden dette ikke er 1ste gang dette med det FETE bilde av min 1ste AMD maskin så skal jeg vurdere et annet bilde..

Lenke til kommentar

Quote:


Divxdude skrev (2002-08-03 12:00):

Jeg synes at denne tråden var meget bra, men helt til vedkommende som kom ut med hjemmesiden min.


Den er jo privat!


Kan ikke ikke Reidar komme med en tilbake melding. Håper du aksepterer mine beklagelser!


 

Eg er enig med i at Reidar her skulle ha latt vere å nemnt di personlige heimesider, men ikkje av grunnen at den er privat; det er den nemlig ikkje. Ei heimeside lagt ut på WWW, og registrert på søkemotorar, er nemlig ikkje privat; det er offentlig tilgjengeleg informasjon. Ved søk på Google; "divxdude", er di heimeside nummer 20 på lista. Men, dette er ikkje relatert til saken, og det skulle difor ikkje vore nemnt.

 

Eg har bestemt meg for å stenge tråden; under tvil. Det var vel Divxdude som oppretta ein tråd tidlegare, der han hang ut Reidar Westvik, og denne tråden vart og stengt. Det Reidar gjer med denne tråden, er og til dels uthenging, det er ein sak som mest sannsynlig ville vore betre løyst via privat e-post (men eg skjønner at Reidar vil reinvaske Dell).

 

Tråden er som sagt stengt mens dette vert vurdert internt blandt moderatorane. Om nokon har innvendingar på dette, send meg ein e-post ([email protected]).

 

mvh.,

Vegard,

moderator

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...