Gå til innhold

DELL svarer


Anbefalte innlegg

Den 2002-08-01 16:26, Zork skrev:

Quote:

Umm... det var jo samme 'representant for selskapet som er berørt i sakens anledning' som la inn url'en da...


 

La meg si det slik da: Det er smakløst uansett hvilken part som gjør det, og vitner om mangel på respekt for motparten (igjen uansett hvilken part det er snakk om).

 

Men nå skal jeg stille og rolig trekke meg ut av tråden, som ser ut til å bli temmelig het.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruttern har dell han. Gri pc det, P4 å greier.

Men han fikk litt problems da ha fjerna win ME å instalerte winxp(som jeg hadde rippa fra nette..eeeh sa jeg det?) den domme firewire greia hans bogga.

 

LOL!!

artig å tenke på siden man da har brutt noen sånn polecy greie eller no sånt...lol...

 

MEN!!...DELL er bra det , Fett å se at noen FRA dell som faktisk viser sin exsistens her.

 

 

 

 

ps...eeh,,,...jeg bare kødda med det at jeg lasta ned XP ass...bruker ikke warez...FYY!!

 

 

_________________

ARRGHWINDOWSSUXXS.jpg

Koolance pc901/cpu200S,INTEL P 2.4,Asusp4-533-c(eller no),512mb 1066mhz rd-ram(kingston),2x120gb WD(8mb chace) i raid stripping,asus G-force TI4600,1xibm scsi 10k rpm 17gb ultra160

 

[ Denne Melding var redigert av: propel på 2002-08-01 18:10 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-01 16:30, ray201 skrev:

Jeg kan desverre ikke svare på dette, dette er noe vår personal avdeling har bedre peiling på.


Og:


Som sagt, policyen på dette området kjenner jeg ikke til. Jeg kan forstå han i en frustrert situasjon, etter en lang dag på jobb.


Blir jo litt overrasket over at du velger å "forstå" ihjel "Biffen" i steden for legge dere flate for den kritikken som har kommet fram her, særlig når du selv ikke vet hva som er policy. Du bør kanskje høre med noen høyere opp da siden du tydeligvis ikke kan svare på de spørsmålene som var i den opprinnnelige tråden.

Lenke til kommentar

Jeg kunne ikke dy meg. Ble nemlig ganske forskrekket over fremgangsmåten.

 

Dells representant begynte tråden veldig lovende og bra. Men etter som skrytene kom, gikk det straks verre.

 

Quote:


Glemte å legge ved hans private hjemme side:



Reidar


 

Men som de andre tidligere har nevt det, har hans hjemmeside INGENTING med saken å gjøre. Å paste inn URL her på forumet er FULLSTENDIG smakløst og meningsløst. Jeg håper inderlig at det er ikke Dell's policy å prøve å henge ut sine "kunder" på denne måten.

 

Quote:


Den 2002-08-01 16:15, ray201 skrev:

Mulig det var litt for mye, men dette er ikke Dell's personalia om divxdude. Dette er informasjon jeg fant vet å søke på hans e-mail adresse på


Reidar


 

Det betyr at jeg kan søke personlig opplysinger om forskjellige person som jeg ikke kan foredra på nettet (kvasir, google, online-telefonkatalogen) og legge dem fram i forumet? Oppfatningen min er at det hele virker som "jeg har gjort feil, men vil ikke innrømme og prøver å ro meg i land".

 

Dersom Reidar og "biffen" er gjennomsnitts represantanten for Dell, er jeg glad for at vi på jobben har en avtale med Compaq/Dell.

Lenke til kommentar

Blir jo litt overrasket over at du velger å "forstå" ihjel "Biffen" i steden for legge dere flate for den kritikken som har kommet fram her, særlig når du selv ikke vet hva som er policy. Du bør kanskje høre med noen høyere opp da siden du tydeligvis ikke kan svare på de spørsmålene som var i den opprinnnelige tråden.

 

Tja, først av alt så må vi være sikre på om "Biffen" jobber for Dell. Det er ingen registrert informasjon her i forumet (e-mail o.l.) som tyder på det. Mens den informasjonen han sitter med, og det han skriver kan tilsi at han jobber hos Dell, eller en av våre partnere...

 

Jeg tror ikke jeg ønsker å gå noe videre med dette, jeg ønsker ikke "anmelde" noen til personal avdelingen. Synd at han ikke står frem med fullt navn.

 

Reidar

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-01 23:57, Fjodorgrim skrev:

Men EN konklusjon man kan trekke er at skal man MEKKE med maskinen så er man "better off" ved å kjøpe fra webbutikker som Komplett og PSdata..


Kjøper man Dell kan man ikke vente å gjøre store endringer/oppgraderinger på maskinen.. Right?


 

Wrong!

 

For det første så lar Dell deg skreddersy maskinen når du kjøper den av oss. Til forskjell fra andre firma så få du velge: hdd, skjermkort, chassis (enkelte modeller), RAM m.m.

Utover dette er det plass til flere harddisker i kabinettet, og skal være noen av de enkleste kabinetter å legge til ny hardware i.

Eneste hake er, at om du legger til noe som ikke er kjøpt av oss, da vil vi ikke gi deg support eller garanti på denne komponenten..

 

Mer info på http://www.dell.no

Lenke til kommentar

Ang innlegg med lenke til hjemmesiden til divxdude:

 

Det kan da ikke være et problem at denne lenken legges ut, da hensikten til divxdude utvilsomt var nettopp å få besøk på sin side når han laget den.

 

Siden hjemmesiden er offentlig tilgjenglig (og som ray skrev, finnes på kvasir) kan det neppe ses på som "smakløst" eller "usaklig" å legge ut lenken; spesielt siden det har blitt stilt flere spørsmål i tråden om denne divxdude.

 

har ikke besøkt siden selv :wink:

 

uansett bra å se at selv dell kan delta i åpne fora :smile:

Lenke til kommentar

Fatter ikke at DELL gidder.

 

De fleste her inne er hobbykverulanter og gjør alt for å motsi deg. AT DELL's representant overhodet tør å ta sjansen på å gi seg i kast med dem er meg helt uforståelig. Uansett hva som blir sagt eller skrevet vil en eller annen garantert gjøre sitt beste for å vri og vrenge det på en eller annen måte for å få det til å virke fordummende.

 

Noen ganger tror jeg nesten at hadde det ikke vært for dette forumet, så hadde mange her inne reket gatelangs om natta og vandalisert parkerte biler og knust butikkvinduer.

 

Trist men sant.

 

Ha en riktig fin dag :smile:

Lenke til kommentar

Jau jau.

 

Jeg blander meg like godt inn her ogsaa og kommer med overfladiske og mer eller mindre intelligente synspunkter om noe som igrunnen interesserer meg *sensurerert av frykt for Yummy den Allmektige*.

 

Having said that...

 

Hvorfor kjoeper folk maskiner ferdigbygd?

 

Skjoenner ikke helt tanken bak dette. Fordi man faar support? Men hva om man vil legge til en del som er mye billigere aa kjoepe alle andre plasser enn fra den opprinnelige maskin-leverandoeren?

 

Hva mangler jeg for aa forstaa dette?

Lenke til kommentar

Ang. "selvbygde" PC'er fra DELL.

Bygger selv mine egne maskiner - fordi jeg kan ordne med mine egne problemer.

Skulle jeg kjøpt/anbefalt PC til andre ( som svigers etc) ville jeg ikke nølt med å anbefalle DELL. Har ikke hatt noen dårlige erfaringer med DELL (Gjennom skole og jobb), og de har god support. (kan også oppgraderes til enda bedre support).

 

Hadde jeg lagt en tier på grisen hver gang jeg måtte hjelpe noen hadde det fint holdt til en skikkelig support-avtale :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-02 09:38, Dan Hansen skrev:

Fatter ikke at DELL gidder.


De fleste her inne er hobbykverulanter og gjør alt for å motsi deg. AT DELL's representant overhodet tør å ta sjansen på å gi seg i kast med dem er meg helt uforståelig. Uansett hva som blir sagt eller skrevet vil en eller annen garantert gjøre sitt beste for å vri og vrenge det på en eller annen måte for å få det til å virke fordummende.


Noen ganger tror jeg nesten at hadde det ikke vært for dette forumet, så hadde mange her inne reket gatelangs om natta og vandalisert parkerte biler og knust butikkvinduer.


Trist men sant.


Ha en riktig fin dag :smile:


 

Hei Dan,

 

At det er mange hobby kverrulanter her inne er det liten tvil om, og for noen kommer det alltid til å være noe feil i det vi skriver. Du har de som allerede er fornøyde Dell kunder, også har du dem som helst vil bygge sine egne maskiner, som ofte ser ned på oss fordi vi tilbyr noe som ligger under dems nivå (gjeler ikke alle).

 

Jeg syns der i mot at det er viktig at vi viser at vi er til stede, og det er mange som har satt pris på at vi har tatt oss tid til å oppklare det som er konkrete spørsmål her. Flere takk har kommer fra kunder, også fra de som er "selvbyggere" for at vi viser oss.

 

Håper bilen din får stå i fred i gata :smile:

 

Reidar

Lenke til kommentar

Problemet er vel heller at når man inngir seg i diskusjoner med ulike brukere på et forum som dette, er det en diskusjon man aldri kan vinne eller gi en konkret avsluttning. Hadde Dell`s representant avsluttet etter første post, ville dette vært mer en akseptabelt, og en lang unyttig tråd ville vært unngått.

 

Kan bare si:

"Arguing over the internet is like competing in the special olympics, even if you win you`re still retarded."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...