Volente Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Er det mange som har mye negativt å si om WinXP Pro.? Er det mange som har mye positivt å si om WinXP Pro.? Jeg vil bare ha svar fra de som har kjøpt XP (Orginal) versjon. :razz: Jeg vil ikke ha svar fra de som har en pirat (brent)versjon. :razz: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Quote: Jeg vil bare ha svar fra de som har kjøpt XP(Orginal) versjon. :razz:Jeg vil ikke ha svar fra de som har en pirat (brent)versjon. :razz: Du vil med andre ord fortie sannheten? :smile: hehe Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Quote: Jeg vil bare ha svar fra de som har kjøpt XP(Orginal) versjon. :razz:Jeg vil ikke ha svar fra de som har en pirat (brent)versjon. :razz: Hvorfor det. det er jo null forskjell da. Den e jo lite original. Det er jo ingen som har laget en ny en og kalt det Win XP da d00d. Tror du må på et annet forum hvis du vil ha svar fra en som har en som du så merkelig sier det "original" Win XP. Vel: XP har et flott utseende, det er stabilt, mange flotte funskjoner som ikke tidligere har vært tilgjengelig Dårlig: tja.. Hvis du har en treg prossessor _________________ Visit [inFecteD] ClanSite -Your name isn't important, names are for tombstones! [ Denne Melding var redigert av: [TWM]Baltazar på 2001-11-26 19:56 ] Lenke til kommentar
Silence Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Negativt: -Newbie GUI. -En god del irriterende små funksjoner, som det at den ved default skjuler lite brukte systemtray ikoner (jævlig irriterende dersom man bruker motherboard monitor eller CPUmon) -Overpriset. -Mye verdiløse funksjoner (integrert CD-R bl.a., minimalt hva den klarer i forhold til eksisterende brenner programmer). -Ingen reelt gode grunner for bedriftsmarkedet til å oppgradere (pris, aka TCO vs. funksjoner/ytelse). -Kunne de gjemt All Programs LITT bedre? -Savner fortsatt et totalt sentralt administrasjonsverktøy som er helt integrert. MMC er close, men fortsatt ikke close enough... Positivt: -Stabilt [les: i forhold til tidligere Windows versjoner]. -Noen nye gode funksjoner (oppsett av automatisk run as på individuelle applikasjoner). -En del tydeligere feilmeldinger når noe tryner - du skjønner faktisk nesten med en gang HVA det er som tryna nå. -Bedre Windows Update; mer oversiktlig. -Bedre applikasjonskompatibilitet; applikasjoner som ikke virket/virket dårlig under Windows 2000 virker faktisk i XP. Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 For det første, helt reva utsende !! (skifter til classic så går det bra) har en del "newbie" funksjoner slik som brenne prog, mykje bedre å bruke Nero eller noe anna. burde hatt mere valgmuligheter under installasjonen på kva du ville ha lagt innpå. og alt i begynnelsen slik at en slipper å vente på spørsmål.. følest som det ligger en "random" error kvar gang eg legger det innpå. forskjellige feil kvar gang, prøver å kjøre det uten dualboot me/98 i tilleg og nå har eg ikkje fått feil på 2 veker, og ingen kresj! compitabilyty mode har eg ikkje testet noe serleg siden eg for det meste spiller cs eller surfer på nettet !! var i starten ganske negativ til Xp men det har endra seg til ei meir positiv holdning! skal du kjøpe os i dag er Xp pro eller win2k pro det beste valget ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå