Gå til innhold

Onyxia nede på Sylvanas (PvP)!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde hvirkelig jeg ble lvl 60 før onyxia ble drept på sylvanas, men NEEEEEEEEIDA jeg måtte så klart på ferie når jeg var på lvl 52.

Er en Orc warrior med namnet "nothgalic". lvl 53. Skal joine enten exalted eller enraged.

Og Redwing er det dessverre ingen håp for. Psilocybe (?) var/er med i redwing.

Lenke til kommentar

Haha, er det han Zulla som er GM der enda? Jeg husker jeg spillte i guild med han, han var en av offiserene mine i guildet "Servants of Sylvanas" som var det beste guildet i startfasen på Sylvanas. Eller hva Njord? :thumbup:

Edit: Han Zulla er sprø som et knekkebrød.

Endret av dimdal
Lenke til kommentar

Haha, er det han Zulla som er GM der enda? Jeg husker jeg spillte i guild med han, han var en av offiserene mine i guildet "Servants of Sylvanas" som var det beste guildet i startfasen på Sylvanas. Eller hva Njord? :thumbup:

Edit: Han Zulla er sprø som et knekkebrød.

Zulla var GL for Dark Crusaders, som var den beste guilden før Enraged startet...dvs at folk var dritt lei Zulla og startet sin egen guild :innocent:

Zulla er merkelig ja :tease:

Lenke til kommentar

På Stormrage (som har vært siden Februar), gikk Onyxia ned for første gang nå til helgen. Så det er stor forskjell på serveren ser jeg. Det finnes to guild som tar guildraids i MC, og vi er et par-tre guilds som samarbeiders om MC. Ergo en retarda møkkaserver jeg fant meg :roll:

Lenke til kommentar
Jeg trodde hvirkelig jeg ble lvl 60 før onyxia ble drept på sylvanas, men NEEEEEEEEIDA jeg måtte så klart på ferie når jeg var på lvl 52.

Er en Orc warrior med namnet "nothgalic". lvl 53. Skal joine enten exalted eller enraged.

Jeg forlot de nylig (Danzel)

Lenke til kommentar
Beklager å måtte si det, men Alliance på Sylvanas tok ned Onyxia før Horde.

Dere er jo litt etter som vanlig, men Method er vel hakket vassere :thumbup:

Dere var 40, vi var 34..snakk om noen minutters forskjell, men det er ingen tvil om at vår prestasjon var større :thumbup:

For å sitere en gammel idrettsfilosof:

"It doesnt matter if you win by ten miles or a fragment, winning is winning" ;)

Hvis enraged ikke er disiplinerte nok til å stille med fullt lag til Onyxia, er vel det noe som bør tilskrives deres tabbekonto heller enn å brukes som et motargument mot at dere tross alt "came in second"

Vi hadde bare 2 deaths på henne, så vi hadde nok tatt henne greit med 34 folk og ;)

Trenger jeg opplyse alle her på gamer.no at 60% av horde folka døde i forsøket, mens vi seilte igjennom med bare 2 døde? :)

Hun var i det hele tatt rimelig lett :cool:

Endret av GRendal
Lenke til kommentar
Dere var 40, vi var 34..snakk om noen minutters forskjell, men det er ingen tvil om at vår prestasjon var større  :thumbup:

Ja og det fakta at dere er Horde, ikke Alliance gir mer credit også. :love:

Onyxia blir jo nesten for lett med Shamans ;) *spøk*

Endret av GRendal
Lenke til kommentar
Dere var 40, vi var 34..snakk om noen minutters forskjell, men det er ingen tvil om at vår prestasjon var større  :thumbup:

vel, siden horde er latterlig overpowered, så vil jeg si det er en større bragd at alliance tar henne med 40 enn horde med 34 :dribble:

Lenke til kommentar

vel, siden horde er latterlig overpowered, så vil jeg si det er en større bragd at alliance tar henne med 40 enn horde med 34 :dribble:

Warstomp crits onyxia for 10 000 000 000.

Onyxia dies.

Shamani begins to cast Wings(rank9).

Paldin gains heartstone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...