NightKeeper Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Enraged tok ikveld ned Onyxia på Sylvanas Gøy at vi har tatt ned en av de store...vi hadde Ragnaros på 25 % igår... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Gratulerer................................... det var på tide..... Neida.. bra jobba. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Grattis! det blir ikke lenge til Onyxia går ned for N'te gang på Argent Dawn, dog 1. for guilden min Lenke til kommentar
Snodig Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Onyxia er easy peasy Tar da lett henne en gang i uka Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Gratulerer Njord og dere i Enraged tipper det tar en stund før vi i Redwing tar onyxia Kaller meg "Meerwund" btw Edit: Fjerna noen oppmerksomhetsfeil Endret 25. juli 2005 av hallyboy Lenke til kommentar
Yosuf Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Gratulerer! Noe bra som droppet? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Gratulerer! Noe bra som droppet? Bloodfang Cap og en Casterdagger Lenke til kommentar
Canute Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Gratulerer Njord, nå går vel dere inn i BWL snart også ? - Canute/Knutimus @ Sylvanas. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Gratulerer Njord, nå går vel dere inn i BWL snart også ? - Canute/Knutimus @ Sylvanas. Vi får se, jeg har hørt at BWL er for guilds som tar Ragnaros / Onyxia standard, så jeg levner ikke oss en stor sjangs der inne, gitt Lenke til kommentar
Canute Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Gratulerer Njord, nå går vel dere inn i BWL snart også ? - Canute/Knutimus @ Sylvanas. Vi får se, jeg har hørt at BWL er for guilds som tar Ragnaros / Onyxia standard, så jeg levner ikke oss en stor sjangs der inne, gitt Ahhh. Daså, men iallfall gratulerer, tror vel det er de aller flestes drøm på Sylvanas å få være med i Enraged (Du er kanskje en level høyere enn meg, men jeg har iallfall 2! posts mer, mwahahaha) edit: hva er url'n til sylvanas forumet nåigjen? Endret 25. juli 2005 av Zevz0r Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Viste ikke at vi skulle bli den største guilden der, men jeg viste jo hvem som var de beste spillerne der Jeg har vært heldig med folk jeg spilte med siden jeg var 12 medlemmen av Enraged, og det var da de nesten ikke rekruterte Sylvanas siden er nede nå...men url`n er Sylvanas.keasu.com Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg så dere:P har en Paladin der..... GZ:P Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Gratulerer................................... det var på tide..... Neida.. bra jobba. hvor mange ganger har du vært med å ta Onyxia ned da Marius? Like mange ganger som meg tenker jeg Lenke til kommentar
Red Dragon Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Onyxia soloa jeg i går prprpr thththth Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Nice job folkens... jeg fant faktisk bilde av raidet deres også: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Mange lvl 60 Enraged er på nå? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 68 fikk jeg som svar i fra Njord i går. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Gratulerer................................... det var på tide..... Neida.. bra jobba. hvor mange ganger har du vært med å ta Onyxia ned da Marius? Like mange ganger som meg tenker jeg Hehe, Jarle whipet på Lucifron vist Du må skaffe deg bedre guild gutt! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Gratulerer til trådstarter og til posteren over: Det heter ikke whipet, men wipet. Engelsk for å bli utslettet. Fy flate så mange som skriver det ordet feil. -KJ Endret 26. juli 2005 av jevel Lenke til kommentar
Yosuf Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Men så er ikke "wipet" (med -et endelse) et veldig engelsk ord uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå