killerbill Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har testet meg fram med et program kalt Object dock og harderfor ikke legre bruk for den søppelkassa windows har... Jeg vil nemlig ikke ha den stygge tingen på skrivebordet mitt lengre og jeg har prøvd å slette det uten hell... Noen som vet hvordan jeg fjerner søppelkassa på skrivebordet uten at det komemr til bake igjen? PS. jeg er klar over at det sikkert er mange andre innlegg om dette men jeg gidder ikke leste gjennom 1000 sider for å finne ut dette.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Fyr opp REGEDIT. Finn NAMESPACE key-en i venstre panel (HKEY_Local_Macine \ Software \ Microsoft \ Windows \ Current Version \ Explorer \ Desktop \ Namespace) eller noe i den duren. Åpne NAMESPACE (klikk '+' boksen) Slett verdien RECYCLE BIN i høyre panel. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) -- Ref til fjernet post slettet av moderator -- Et alternativ er å skjule skrivebordsikonene: Høyreklikk på skrivebord -> Ordne ikoner etter -> Huk av Vis Skrivebordsikoner Endret 26. juli 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 jeg er ikke 100% sikker, men om man høyreklikker på skrivebordet og velger egenskaper. og hvis man da trykker på bakrunn. der er det en boks hvor det står tilpass på tror jeg. skal man ikke da få opp alternativer for om man vil ta bort papirkurva da? eller er jeg litt på jordet nå? det står ikke noe om det i Windows 2000. men mener iallefall at du kan ta bort mine dokumenter og min datamaskin på denne måten i XP. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 ... jo, du har rett der, men den ene tingen du ikke kan fjerne på den måten er recycle bin Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har testet meg fram med et program kalt Object dock og harderfor ikke legre bruk for den søppelkassa windows har...Jeg vil nemlig ikke ha den stygge tingen på skrivebordet mitt lengre og jeg har prøvd å slette det uten hell... Noen som vet hvordan jeg fjerner søppelkassa på skrivebordet uten at det komemr til bake igjen? PS. jeg er klar over at det sikkert er mange andre innlegg om dette men jeg gidder ikke leste gjennom 1000 sider for å finne ut dette.... se denne side, punkt 115 ( venstre ): http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm lykke til Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 fjerning av søppeldunken + en god del til kan også gjøres med powertoys for windows xp. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Brukte Tweak Ui jeg. Papirkurven er veldig unyttig når en ikke bruker den alikevel. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Og da har en snill moderator fjernet en rekke poster som fulgte en høyst unødvendig og uønsket "Jeg vet svaret, men gidder ikke si det bort". La slikt være! Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå