Alchemist: Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei! Lurte på om denne skjermen kunne være noe jeg? ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309691&cks=PRL ) Skal ha den til å se film for det meste, noe spilling. Eller burde jeg velge en annen? Isafall, noen forslag? (MÅ være 19") Alle svar mottas med dyp takknemmelighet! Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Får denne skjermen til helgen. Det lille jeg har funnet om den på nettet ser relativt lovende ut. Ikke mye å finne, men en liten review her: http://www.upgradeadvisor.com/content/l1980q.aspx Ligger også en erfaring i prisguiden. Har ikke sett skjermen i bruk enda, så jeg er noe spent på hvor god den er. Kjøpte den ut fra uttalelser om at bildet er bra, at skjermen har gode fysiske justeringsmuligheter ( bortsett fra høyden visstnok ) og pent design. Billigste stedet jeg fant med prisguiden var: http://www.vaagenconsulting.no/PartDetail.aspx?q=p:699314 Sendte også en mail til LG om hvorvidt det var noen garanti mot pixelfeil og fikk følgende svar ( på svensk ). -----------Reply to Customer Enquiry------------Hej, På denna model tillämpar vi en "Zero Bright Pixel Defect garanti" som i kort innebär att om det finns eller uppkommer några trasiga pixlar så byts skärmen enligt dem vanliga garantireglerna. Med vänliga hälsningar Fredrik Lundqvist LG Electronics Nordic AB Skal skrive noen ord til når jeg har fått testa skjermen. Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Da har jeg testa litt, og er så langt meget fornøyd. Har ikke sett noen døde pixler enda. Designet er meget pent, og bildet synes jeg er skarpt og fargene gode. Har dog bare min gamle Eizo 17'' CRT å sammenligne med. Det er litt baklys helt i øvre og nedre billedkant som synes ved svart bakgrunn. Dette plager ikke meg. Ellers har jeg problemer med å få den medfølgende softwaren "forteManager" til å fungere skikkelig. Har ikke brukt så mye tid på å få den til å fungere heller. Knappene på skjermen er visstnok varmefølsomme, og er da gjerne litt i overkant følsomme. OSD-menyen fungerer fint. Skjermen har også f-engine-billedbehandlingsbrikke som skal gi bedre bilde. Ved å aktivere denne, blir bildet skarpere, da spesielt mørke bilder. f-engine har 3 instillinger. "Movie", "Text" og "User". Sistnevnte gir deg da egne instillingsmuligheter. Har testet litt spilling også, og jeg legger ikke merke til noe etterslep. Tror heller ikke at jeg er av de mest kresne på det området. Er nå uansett meget fornøyd med kjøpet. Lenke til kommentar
Sir Samuel Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Akkurat hva jeg ville høre Skal gå til innkjøp av den selv.. Nice looking screen! Endret 21. oktober 2005 av Sir Samuel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå