Serox Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei, min pc starter opp som vanlig, men når windows har startet helt og jeg kan se skrivebordet, kommer det en blå skjerm med noe som står skrevet, men før jeg kan få lest hva som står restarter maskinen seg og det samme skjer. Har ett DFI LanParty nf4 sli-dr hoved kort som jeg flashet biosen på igår, men jeg har startet maskinen minst 10-15 ganger siden det uten at det har vært noen problemer, noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Start maskinen og press F8 flere ganger til du kommer til en meny Velg last Windows Working Xp eller noe sånt husker ikke spesifikk hva det heter Kommer du inn på maskinen nå og alt funker ? Edit: Hvis du har system restore aktivert gå inn i safemodus og velg den sist lagret restore point og se om det er stabilt nå. Endret 25. juli 2005 av Gforce Lenke til kommentar
Serox Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Prøvde ,men ingen ting funket. Når jeg prøvde å starte igjen nå så kom det ikke under oppstart windows xp logoen opp men bilde var som ett dårligt maleri, kan det være noe med skjermkortet? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 send den til psykriatisk sykehus... vel der de behandler gale ting?! Lenke til kommentar
schwami Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Blåskjermen kan skyldes skjermkortdriveren. Hvis du kan gå inn i sikkerhetsmodus får du avinstallert skjermkortet. Start windows på nytt i normalmodus. Hvis du ikke får blåskjerm nå, kan du installere en annen driver. Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg fikk også engang opp en deformert, lavoppløsnings Windows-logo under oppstarten. Problemet mitt var da at skjermkortet ikke fikk nok effekt. Tok ut en CD-stasjon og det fungerte fint Fikk også blåskjerm ofte den gangen, skyltes det samme problemet med lite effekt til skjermkortet. Du kan også løse problemet med å kjøpe deg ny PSU (selvfølgelig). Hvis du har samme problem da. Kan du prøvd å få lest det som står i andre avsnitt (tror jeg) på blåskjermen? De blåe skjermene kommer jo bare opp når det har skjedd noe alvorlig galt og Windows vil da avslutte for "å forhindre skade" (eller noe sånt). Problemet kan derfor være så mangt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå