Fisk1 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ja...Jeg har da planer om å casemod'e den PC'n jeg har littegrann,og lurte der for på om noen har erfaring med følgende kabinett? Mercury @ Microplex.no Har planer om å stappe inn noen blåe kald-katoder...Noen som tror det blir tøft? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 ehh hva mente du nå? har du det Mercury kabinette der nå? og skal modde det litt? eller skal du kjøpe det? joa blir sikker stilig med noen katoder.. hva med noe blå? men hva med å kjøpe neon lys i stede for katoder? og kanskje noen "led vifter" som disse http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...=MISTYLFA80LSBL]mist[/url] viftene? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Hehe...Sorry,jeg mente seff at jeg har planer om å kjøpe det! Ja,har tenkt på sånne vifter,de er evig fete. Hehe... Noen som har et slikt kabinett og har noe positivt/negativt å si? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hehe...Sorry,jeg mente seff at jeg har planer om å kjøpe det! Ja,har tenkt på sånne vifter,de er evig fete. Hehe... Noen som har et slikt kabinett og har noe positivt/negativt å si? har det ikke men virker som et helt greit kabinett.. hvis du bryr deg om "at det ikke skal bråke" så er de viftene der fine.. og tøffe her er noen tester av kabinette: her og her Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Kalde Kathoder er jo bedre enn neon da! Utvikler mye mindre varme. Dessuten er det billigere! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Kalde Kathoder er jo bedre enn neon da! Utvikler mye mindre varme.Dessuten er det billigere! Akkurat... ^_^ Nå var det det faktum at de er billige jeg prioriterer da. Hehe... Takk for linkene til testene,men jeg vil helst høre fra noen som har kabinettet selv... Er det ingen som har det? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Bumper denne mens jeg er i gang! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Jaha...Er det ingen som har dette kabinettet? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hørt rykter om at dette kabinettet har ekstremt god kjøleevne+ at det er stilrent etter min mening, så jeg vil nok anbefale det ja. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 hørt rykter om at dette kabinettet har ekstremt god kjøleevne+ at det er stilrent etter min mening, så jeg vil nok anbefale det ja. Ja,var det jeg tenkte og. Tror hardwaren min er interessert i bedre kjøling,kjører for tiden et standard Fujitsu Siemens-kabinett. Så blir vel kanskje Mercury da,men skulle gjerne hatt flere meninger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå