Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med at nettleseren.Finner ikke sider

Anbefalte innlegg

Har et problem som skjer hvergang etter at pc'n har gått i skjerm beskytter modus..Har slikt at jeg må skrive inn passord for å få kommet inn igjen etter at den ar gått i skjermbeskytter modus..

Da jeg logger inn igjen da og skal inn på min nettleser (opera) så finner den ingen sider...Virker som om det ikke er noe nett, men det er det...

Noen som vet hva som kan være galt? Dette er et irriterende problem synes jeg..Må restarte maskina hver gang den har gått i dette moduset...Har også noen ganger problemer med at msn oppfører seg på samme viset som opera...Kan skjermbeskytteren deaktivere nettverks-kortet?

Takker for svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å skru av skjermbeskytteren?

edit: sannsynligvis nic-driver-krøll dersom det gjelder alle applikasjon.. kan prøve å reinstallere driveren, eventuelt se om det hjelper å reparere lokal tilkobling

eventuelt om du har brannmur installert?

btw, "Finner ikke server" er vel omtrent den mest ubrukelige feilmeldingen opp gjennom tidene...

Endret av xeon
Lenke til kommentar

Hei kjære. Hvis maskinen går i "standby", så vil den i bunn å grunn skru av alt! den bare har nok strøm slik at den beholder det som er i minnet, men maskinen er essensielt skrudd av.

Derfor! Har du f.eks. en oppkobling fra telenor, må du koble opp igjen til denne, eller, har du en trådløs tilkobling, må denne kanskje gjenopprettes.

Men hvis det står og går en skjermbeskytter på skjermen så er det ikke dette problemet, da er det nok noe driver krøll. Men det er forskjell på skjermbeskytter og standby.

Lenke til kommentar

Etter at skjermbeskytter/hvilemodus har blitt aktivert, gå inn i windows igjen, trykk start --> kjør, skriv ping www.vg.no /t studèr teksten....får den svar? Lukk vinduet når du har verifisert at den får svar/ikke svar.

Endret av lancaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...