sedsberg Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Har en motorsykkel jeg vurderer å selge men har egentlig liten peiling på hva den er verdt. Kjøpte den billig av en kamerat og har kosta på den og reparert en god del. Lurte på om noen hadde en vag idé om hva en slik en kan være verdt. Sykkelen er en 1990 Honda CRM125 fulleffekt (19kW). Samme motor som NSR125. Ser slik ut. Edit: Den er registrert som tung MC, altså ikke ulovlig trimma/fjerna sperrer. Edit2: Altså.. det er fjerna sperrer, men det er gjort lovlig. Endret 25. juli 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
Leandro Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 (endret) hei, har just kjøpt en gammel crm. vet du om den du har/hadde finnes enda, eventuelt om det er mange slike i norge? Endret 14. august 2020 av Leandro Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. august 2020 Forfatter Del Skrevet 14. august 2020 Jeg tror den jeg hadde ble vraka i fylla av en av de neste eierne. Kan umulig tro det er mange igjen i Norge. Det var så godt som ingen selv tilbake i 2005. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå