Mato Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Er det ett sted det er logisk at skjermkortet er, så er det i skjermen. Jupp, også rammen bør værre i skjermen. Bare skjerm som har en slik ramme liksom. Tror ikke du forstår helt... Tror jeg ikke du gjør heller: Fødselsdag: 4 Oktober 1989 Joda, jeg forstår. hæ ?? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Er det ett sted det er logisk at skjermkortet er, så er det i skjermen. Jupp, også rammen bør værre i skjermen. Bare skjerm som har en slik ramme liksom. Tror ikke du forstår helt... Tror jeg ikke du gjør heller: Fødselsdag: 4 Oktober 1989 Joda, jeg forstår. hæ ?? Det er ikke meningen dere skal forstå. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Er det ett sted det er logisk at skjermkortet er, så er det i skjermen. Jupp, også rammen bør værre i skjermen. Bare skjerm som har en slik ramme liksom. Tror ikke du forstår helt... Tror jeg ikke du gjør heller: Fødselsdag: 4 Oktober 1989 Joda, jeg forstår. hæ ?? Det er ikke meningen dere skal forstå. La oss quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som ....... Syntes slike noob tabber et gøy, men det er nok bare gøy om man er tilstedet Lenke til kommentar
tbend Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Er det ett sted det er logisk at skjermkortet er, så er det i skjermen. Jupp, også rammen bør værre i skjermen. Bare skjerm som har en slik ramme liksom. Tror ikke du forstår helt... Tror jeg ikke du gjør heller: Fødselsdag: 4 Oktober 1989 Joda, jeg forstår. hæ ?? Det er ikke meningen dere skal forstå. La oss quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som quote han som ....... Syntes slike noob tabber et gøy, men det er nok bare gøy om man er tilstedet Men det får da være grenser da! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Hvorfor Quoter Alle? Endret 25. juli 2005 av Tøbbi Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Er det ett sted det er logisk at skjermkortet er, så er det i skjermen. Jupp, også rammen bør værre i skjermen. Bare skjerm som har en slik ramme liksom. Tror ikke du forstår helt... Tror jeg ikke du gjør heller: Fødselsdag: 4 Oktober 1989 Du ser jo heller ikke ut til å forstå det. Fødselsdag: Ingen informasjon Var vel 6år før jeg hadde limt på bursdagsdatoen min på hjernen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Nå blir posten stengt pga quotinga deres Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Nå blir posten stengt pga quotinga deres Neida Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Er alltid synd når noen kommer å ødelegger en tråd, men jeg syntes ikke denne tråden var så veldig god jeg... kunne hatt blitt postet i "Siste ordet" tråden... Måtte bare quote jeg også Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 jeg vill forstå , forklar , jeg klippet btw bort masse unødvendig tekst i quoten Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 OT:HalTan er i forumet enda.. sender han PM Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 OT:HalTan er i forumet enda.. sender han PM han kommer nokk hit Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 OT:HalTan er i forumet enda.. sender han PM Det setter han nok pris på! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) ??? Hva er det dere barn driver med nå? Endret 25. juli 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 The package has been delivered. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hmm, skal vi vette om hvor lenge det er til dette emnet blir stengt? jeg tipper innen den neste timen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hmm, skal vi vette om hvor lenge det er til dette emnet blir stengt? jeg tipper innen den neste timen så lenge ?? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ok, da. Man må tippe på et konkret klokkeslett... hmm, jeg tipper kl. 02:06 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 ??? Hva er det dere barn driver med nå? Det lurer jeg og på.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg