play`ern Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jo, jeg har en venn som heter Eivind, og han er naboen min....Han har kjöpt data for noen måneder siden, men her om dagen ble jeg virkelig forbauset!!!! Vi var ned i kjelleren hos meg og så på datan min(den har ennå ikke skjermkort) så jeg sa da til han at den manglet skjermkort...... Han sa at jeg kunne låne skjermen hans under k-lan...Jeg sa hva var vitsen i det?? Jeg hadden jo skjerm..!! Da sa han; Mangler du ikke skjermkort da?? Jo sa jeg..Men jeg har skjerm hvorfor ska jeg låne din...Da får du nå ihvartfall skjermkort..!! Hää?!?! tenkte jeg för jeg sa: Trur du att skjermkortet er i skjermen?!?! Ja, sa han forsiktig.... Da ble jeg forbauset.. :!: LoL Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Han må ha fått hjelp med og kjøpe seg pc !! Ser for meg han når han setter inn skjerm kortet i skjermen!! Endret 25. juli 2005 av sNaXx0r Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) "Haha." N00b-vitsa har begynt å bli umorsomt. Edit: Tjohei, plustelig begynte eg å skrive på dialekt. Endret 25. juli 2005 av Earendil Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hehe, så gøy... tenk at alle ikke kan like mye som deg... Lenke til kommentar
sim Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Haha. Husker en post her på forumet der en fyr skrev "bomm" med to m-er. Han brukte også for mange "!" og "?". Det var en virkelig "skivebomm". Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hva me å komme i burger sjappa å spørre etter en 200GB hamburger Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hva me å komme i burger sjappa å spørre etter en 200GB hamburger Hvis du ikke blir kicka på grunn av for høy ping på vei dit da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hahaha, han er jo ikke nerd! LOL! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hoho, ufattelig, vet om mange som tror at skjermkortet er i skjermen jeg. Virker jo logisk også da egentlig... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Vel tror muligens at man bør kjenne denne såkalte eivind for å synes at dette er morsomt. Kjenner karen, så det var litt fønny det der. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Er det ett sted det er logisk at skjermkortet er, så er det i skjermen. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Er det ett sted det er logisk at skjermkortet er, så er det i skjermen. Jupp, også rammen bør værre i skjermen. Bare skjerm som har en slik ramme liksom. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Er det ett sted det er logisk at skjermkortet er, så er det i skjermen. Jupp, også rammen bør værre i skjermen. Bare skjerm som har en slik ramme liksom. Tror ikke du forstår helt... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Er det ett sted det er logisk at skjermkortet er, så er det i skjermen. Jupp, også rammen bør værre i skjermen. Bare skjerm som har en slik ramme liksom. Tror ikke du forstår helt... Tror jeg ikke du gjør heller: Fødselsdag: 4 Oktober 1989 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Er det ett sted det er logisk at skjermkortet er, så er det i skjermen. Jupp, også rammen bør værre i skjermen. Bare skjerm som har en slik ramme liksom. Tror ikke du forstår helt... Tror jeg ikke du gjør heller: Fødselsdag: 4 Oktober 1989 Joda, jeg forstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg