chokke Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jajaja, nå har jeg fått plass på manglerud VGS og må ta buss osv når den tid kommer (3 uker). Men hvordan kommer man seg dit? Regner med at 81 og 83 bussen ikke går opp dit så turen starter ved jernbanetorget. Hvordan? Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Tror jeg vil anbefale t-banen. Linje 4 mot Bergkrystallen, fra Jernbanetorget. Dessuten er det vel fire uker til skolestart? Edit: Fant ut at svaret mitt ikke var bra i det hele tatt, men prøv et søk på www.trafikanten.no. Bare søk på "Fra Ulvøya - Til Manglerud". Edit 2: Buss 83 mot Nationaltheatret Fra: Ulvøybrua 07.43 Til: Nationaltheatret (i Stortingsgt) 07.55 Gangveg fra Nationaltheatret (i Stortingsgt) til Nationaltheatret [T-bane] ca . 1 minutt. Ventetid:8 minutter T-bane 4 mot Bergkrystallen [T-bane] Fra: Nationaltheatret [T-bane] 08.04 Til: Manglerud [T-bane] 08.19 Np.. Edit 3: @Mixel, kolektivtransporten går hyppigere om morgenen enn om kvelden. Det tar ca 40 min, ikke 1 time da. Endret 25. juli 2005 av Scotchi89 Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Fra: Ulvøya Oslo Til: Manglerud v.g.s. Oslo Gangveg fra Ulvøya til Ulvøybrua ca 10 minutter Buss83 mot Solli Fra: Ulvøybrua 23.25 Til: Nationaltheatret (i Stortingsgt) 23.35 Gangveg fra Nationaltheatret (i Stortingsgt) til Nationaltheatret [T-bane] ca 1 minutt Ventetid: 13 minutter T-bane4 mot Bergkrystallen [T-bane] Fra: Nationaltheatret [T-bane] 23.49 Til: Manglerud [T-bane] 00.04 Gangveg fra Manglerud [T-bane] til Manglerud v.g.s. ca 11 minutter Sammenlagt reisetid: 1 time Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 kjøp en moped har lett sykkel, trenger bare lappen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 *bump* Neida, men hva heter stasjonen jeg skal av på? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 *bump* Neida, men hva heter stasjonen jeg skal av på? Manglerud T-bane Evt bare nationalteateret om du tenkte på den bussetappen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 *bump* Neida, men hva heter stasjonen jeg skal av på? Manglerud T-bane Evt bare nationalteateret om du tenkte på den bussetappen. heter stasjonen ved manglerud jeg skal av "manglerud T bane"? hørtes rart ut Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Heter stasjonen ved manglerud jeg skal av "manglerud T bane"?hørtes rart ut Stasjonen heter vel bare Manglerud, men i en del tilfeller har Oslo sporveier tatt med T-bane. Men det er en stasjon som heter Manglerud ja. Er like etter høyenhall såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 må vel være kjappere å hoppe av på Jernbanetorget med Solli bussen,enn å ta den helt til nationaltheateret? anyways,du skal som sagt ta 4'er banen mot Bergkrystallen,eller Ryen,det kommer litt ann på hva det står,også gå av på Manglerud,som er etter Høyenhall,så går du opp og mot senteret,det er veien til Manglerud VGS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå