eivi91 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hva må jeg gjøre for å ha en turteller i båten min. Er en Tohatsu 9,9 bakpå. (Tohatsu 25 neste år) Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Tror du kobler turtelleren på coilen. Tror den må ha strøm og, det er nok til lyset. Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) ikke så mye vits vis du skal bytte motor til neste sommer,men koster jo endel å men Endret 25. juli 2005 av lloydsb Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Turteller'n kan brukes på den nye motoren også... Kobles på samme måte som med bil, en til coil, en til batteri eller lignende (strømgenerator a la dynamo) for lys i turteller, en til jord for lyset... Evt. en til tenning hvis det er 4 kabler på den, noe det sannsynligvis er, men den kan du også koble til en bryter eller dødmannsknapp for å slukke lyset i den så du ikke kommer til tomt batteri om du har det... Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg har ikke strøm i båten. Er det mulig å bruke den uten lys da? Eller må den ha strøm for å bevege på seg? Har ikke el-start om det var det du tenkte på..? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Da har du nok noen ledniger i motoren som du kan koble på lanterner og lignende, bruk en strømtjuv og hent ut litt av strømmen motoren gir ut der da vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå