kunchun Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Nå har jeg slitt med min Telenor basic linje i tre dager, kan verken spille wow eller cs. I cs får jeg ca. 200-2200 i ping og wow så ligger ms'en på over 1000. Ikke gjennomførbart. Jeg tok testen på it-avisen i går, den viste 300kbit/s. Hva i helvete er det Telenor driver med? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Prøvd å restarte modem/routeren din? Ring kundeservice og få de til å ta en rask titt på linja, kan være at de ser noe feil. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Ja jeg har restartet router og modem utallige ganger. Brukte faktisk et helt minutt på å laste opp hardware.no i går:P Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Hvordan er pingen hvis du "dropper" å bruke routeren. Er ikke alle routere og trådløse nettverkskort som liker hverfandre så godt...... Endret 25. juli 2005 av Ernie79 Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Her har du enten noe hw/linjekluss, eller så har du noe som står å bruker opp all utkapasiteten på linja di. Endret 25. juli 2005 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Nå kjørte jeg spyware og ad-aware sjekk i går. Var alene på linja. Enda så er det helt møkk! EDIT: Jeg skal kjøre it-avisen testen når fatter'n har slått av pc'en sin etter på igjen. Får se da. Endret 25. juli 2005 av SkranXz Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Nå kjørte jeg spyware og ad-aware sjekk i går. Var alene på linja. Enda så er det helt møkk! EDIT: Jeg skal kjøre it-avisen testen når fatter'n har slått av pc'en sin etter på igjen. Får se da. Sjekk Privat Melding! Lenke til kommentar
mamba Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har problem med at linja plutselig bare "kutter" når jeg spille Escalation. Må da restarte modemet for å få liv igjen. Irriterende når det skjer, og aner ikke hva det kommer av. Noen som har samme problem. Har telenor 2048/256. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå