sumec Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Skal kvitte meg med Billion BIPAC modemet jeg fikk fra tiscali og gå over til tråløst+at jeg skal kople til et par maskiner til.Noen anbefaling på modem\switsj\router?.Må også kan bruke både kabel og tråløst. Lenke til kommentar
ddebono Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei, Vil klart anbefale å bruke det modemet du har såfrem det funker. Da er det lettere å velge de komponentene som er best. Faktisk så foretrekker de fleste at man ikke får alt i ett boks, som for eksempel den møkkabosen fra NGT. Bruker selv en D-Link DGL-4300 som har sterk wireless antenne, samt en 4 port 1GB switch og masse muligheter for båndbreddekontroll. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 jeg kjøpte denne alt i ett boksen, fordi den var billig , fremtidsrettet og trådløs http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309392&cks=PRL Lenke til kommentar
ddebono Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Joda, den ser grei ut den. Men husk at man får det man betaler for. Ser at den har PPOE og PPOA som er viktig. NGT bruker PPOA Lenke til kommentar
sumec Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Grunne til at jeg vil kville meg med billion modemet(BIPAC-5100SM)er at det rammer ofte av nett, så for å få det opp å gå igjen må jeg gjøre det strømløst,skjer ofte ved nedlasting av store filer noe som aldri var et problem med speedtouch modemet Lenke til kommentar
ddebono Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Da skjønner jeg. Men husk i samme slengen at hvis du har alt i ett boks så vil du måtte bytte ut alt dersom noe er problematisk. Ta en titt på 3Com eller Linksys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå