Mats1988 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei! Jeg lurer på om det finnes noen plasser der jeg kan betale filmene som oppkrav og ikke med kort. Har ikke noe å si om sidene er norske eller ikke. Mvh: Mats Lenke til kommentar
underground Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) cdon.com har jeg handla mange filmer fra. De har alltid vært raske med å sende filmene. og det koster 29 kroner i frakt. Du får da faktura med pakken. Ikke post oppkrav eller kort. Rett i postkassa med andre ord Endret 25. juli 2005 av underground Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg får ikke noe valg om å betale som oppkrav, en kamerat av meg viste meg ett bilde, der var det enda ett alternativ. Men som dere ser, får ikke jeg det alternativet, noen som vet hva det er, er det noen innstlillinger eller noe sånt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Alt jeg har handlet fra CDON.com kom med regning. Det resulterte i at jeg ble banna fra å handle der mere da jeg glemte å betale en regning som gikk til inkasso Dvs. ikke postoppkrav (betal for å få ut pakken) men pakken kom direkte i posten og regning lå ved m/ betalingsfrist. Endret 26. juli 2005 av Bitex Lenke til kommentar
underground Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Sånn ser det ut når jeg bestiller. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 cdon.com har jeg handla mange filmer fra. De har alltid vært raske med å sende filmene. og det koster 29 kroner i frakt. Du får da faktura med pakken. Ikke post oppkrav eller kort. Rett i postkassa med andre ord Er man nødt å være myndig da? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Sånn ser det ut når jeg bestiller. Er klar over det men skjønner ikke hvorfor jeg ikke får det andre valget... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Sånn ser det ut når jeg bestiller. Er klar over det men skjønner ikke hvorfor jeg ikke får det andre valget... Grunnen til det tror jeg kan være at du må være myndig for å kunne betale med faktura. Send en mail til cdon og spør. Endret 27. juli 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Blod Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 cdon.com har jeg handla mange filmer fra. De har alltid vært raske med å sende filmene. og det koster 29 kroner i frakt. Du får da faktura med pakken. Ikke post oppkrav eller kort. Rett i postkassa med andre ord Er man nødt å være myndig da? Det er man ja. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Sånn ser det ut når jeg bestiller. Er klar over det men skjønner ikke hvorfor jeg ikke får det andre valget... Grunnen til det tror jeg kan være at du må være myndig for å kunne betale med faktura. Send en mail til cdon og spør. Må man ikke være myndig for å regge seg å da? Men iallefall, jeg bruker pappa sitt navn osv, så sist gang jeg sjekket var han myndig. Men skal sende mail til dem å spørre jeg. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Sjekker de ikke om du er kreditt verdt å da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå