orangeSPV Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hvor og åssen går jeg msn til å fungere på min SE p 900 ? Takkfor for detaljerte svar;) Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 www.agilemobile.com Last ned Agile Messenger til UIQ. Denne flyttes til Programvare, spill og OS seksjonen da du vil ha programvare til mobilen. Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 www.agilemobile.com Last ned Agile Messenger til UIQ. Denne flyttes til Programvare, spill og OS seksjonen da du vil ha programvare til mobilen. Når jeg kobler mobilen til pc`n via kabel så er det kun 2 streder på mobilen.. minnekoret og telefonen.. innen for disse kategoriene er det: audio, document, image, other og video.. på minne kortet og på telefonen asså.. mener du at jeg skal laste det ned på pc`n og legge det over i en av disse mappene på mobilen.. eller laste det direkte ned på mobilen? Mvh Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 har fått installert det nå, men når prog. spør om msn user så er vel det mailen min? og password er vel passordet til mailen min.. om det er rett så skjønner jeg ikke noe for den vil ikke kople seg opp:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå