Kurt P Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Som topic sier, så må jeg nesten innrømme at jeg syns Eddie er halveis Genial.. Spesielt Hej på deg din gamle bonda er en låt som virkelig sitter !! Hva syns dere? Endret 25. juli 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Barnslig mann som synger om onani. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Barnslig mann som synger om onani. Kan innrømme at en del av tekstene hans er litt tåpelige, men det er egentlig veldig bra rytme.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Vel, vet ikke om hans default-melodien til keyboardet hans kan kalles et mesterverk. Minner meg om Wesley Willis(RIP). Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Blir litt vel høy Volvo 240-faktor. Klarer ærlig talt ikke høre på det. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Runkeball! Runkerunkeballe! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Mannen er jo sånn halvveis genial, må si jeg foretrekker Onkel Kånkel og Mora Nisse... Men skal vi gå til skikkelig svensk musikk med humoristiske innslag og som gir deg gåsehud osv, så må vi nok tenke på Cornelis Vreeswijk, Olle Adolphson, Evert Taube, Hasse & Tage, Ronny & Ragge, Bengt Sändh & Finn Zetterholm, Björn Skifs, Fred Åkerström og selvfølgelig Drängarna Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Antar at det er han som har følgende sanger:(husker bare litt av teksten) 1: Det var en volvo,volvo, en stygg jævla volvo 2: En rotte satt på en potte Ganske teit musikk spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå