DeStefanO Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei. Jeg har utvidet minne mitt på min Nokia 6680. Det nye kortet er 256 mb og det som sitter orginalt i er 64 mb. På det orginale kortet er det en del programmer og spill . Men disse mister jeg hvis jeg bytter minne kort, dette ligger nemmelig på orginalminnet (64mb kortet). Hvordan skal jeg få flyttet dette over på PCn eventuelt inn på det intigrerte telefon minnet (8mb) , for deretter bytte kort og føre progremmet/spillet over på det nye minnekortet. Klønete er det , men tross alt en mulig het om det går.. Har testet Filoverføring i Nokia PC Suite v. 6.4.8 men den finner ikke spill eller programmer der . Noen som vet hva jeg må gjøre? På forhånd takk Hilsen StefanOooo Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det burde virke å kopiere alt fra originalminnekortet over til en PC via en kortleser, og så laste det over til det nye minnekortet. Lenke til kommentar
DeStefanO Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Mener du da Kortleseren i Mobilen eller en extern kortleser ? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 En kortleser er det enkleste for å få med alt. Og man ser alt av filer. (I motsetning til div. synch-programmer.) Og en kortleser koster en slikk og ingenting idag. F.eks. en "16 in 1" med USB 2.0 på MPX.no koster bare 149 kroner. Kjøpte nettopp en selv - genialt liten, lekker, rask, praktisk og billig. Produktet ser du her. Lenke til kommentar
DeStefanO Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 oki.. ser ut til at det er svaret. Ekstern kortleser. Thakc for hjelpa gutter Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 de filene du er ute etter ligger i en skjult mappe på minnekortet.. bare så du vet det jeg trodde ikke jeg mista det ved en formatering, men den gang ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå