sonix<..< Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg får ikke enable Fast write på ati control Panel, har det noe å si? har et x850xt pe kort som virker som et radeon 9200 hjeeeeeelp Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hmmm.... jeg skrudde nettopp av Fast Write og fikk en del bedre flyt i blant annet Battlefield 2. Har ATI x800pro vivo @ XT~ Har du prøvd å fiksa det i bios? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 skrudde det av og fikk ytelses økning sa du? hmmm hva er fast write? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) hva er fast write? Det tror jeg noen andre skal få svare på Jeg leste om en annen som slo av fast write og fikk litt (han sa det ble "mye" bedre ) mer flyt i Battlefield 2. Det kan hende det er noe spessielt med dét spillet. Har ikke fått prøvd noe annet enda. Kan ikke tro at fast write har noe med at skjermkortet ditt jobber som et radeon 9200. Merker du det ytelsesmessig eller "står" det noen plass at det er ett 9200? Har du lagt inn hovedkort (AGP/PCI-E) og skjermkort drivere (standard spørsmål ved skjermkort ytelse problemer )? Endret 25. juli 2005 av PantZman Lenke til kommentar
sonix<..< Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 jeg har lagt inn alle skjermkort driverne, men finner ikke de innstillingene i bios "8x" og "fastwrite" Har et Asus p4S800D-E HK men har slitet med x850 kortet i en evighet. Har funnet chipset drivere, har en PSU på 350 w men det skulle ikke være et problem. (problemet er ustabil fps) Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Nå vet jeg minimalt om Intel baserte hovedkort. Har du prøvd f.eks 3Dmark05? Hadde vært kjekt med litt benchmark resultater og oppløsning/detaljer som var brukt. 350W skal holde (jeg hadde 350W selv tidligere), spørs litt på resten av oppsettet. Endret 25. juli 2005 av PantZman Lenke til kommentar
sonix<..< Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har tatt 3Dmark 03 test og fikk rundt 12400 Info : 1024x678 oppløsning texture filtering = optimal vertex shaders = optimal, alt sto på default på testen:P bare be om hva du skal ha av info så gir jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå