8483838383 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har ett akutt behov for en gamepad med analog, så kom jeg på at det finnes jo konvertere fra ps2 til pc, så da bør det jo gå an å lage noe selv også. Går det an montere en gameport plugg på kontrollen istedet for playstation 2 kontakten eller må man ha noe elektronikk for å omforme signalene? Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 noe slik som denne? http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=11573 PS2 bruker seriel data, så du må ha noe elektronikk som konverter dataen for deg, denne saken har en PIC kontroller (mener jeg) som gjør dette, den virker også med DDR dance pad... Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg tok meg tiden til å google litt for deg Hvis du er ivrig nok, hjelper nok disse sidene deg langt på vei: Pin-Out og datasignaler fra PSX PSX til paralell PSX til paralell #2 Psxpad SNESkey(støtter visst PSX) Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå