- Cre8or - Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Har akkurat kjøpt meg en ny skjermkortkjøler og da passer ikke skjermkortet på den første pci-e sloten.. Den kommer da i veien for chipset-kjøleren (GPU-kjøleren er veldig stor).. Satt skjermkortet da på den andre pci-e kontakten, er det bra at den står der? Merker noe hakk innimellom ved spilling nå enn det jeg gjorde før men veit ikke om det kommer av dette da.. Oppstarten er også litt anderledes, som f.eks at noe ikke vises på skjermen som det gjorde før.. fikk også feilmelding første gang jeg starta maskin med skjermkortet på slot 2.. Har et Asus A8N-Sli Deluxe med Radeon X850XT PE.. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Gikk faktisk ned 1500 poeng i 3dmark03 og.. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Forresten, bare glem det.. Klarte å få dirka kortet nedpå den første sloten Det var tuppen på ram-brikke-holderen som stod i veien, med litt makt så gikk det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå