TDK Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei, min bror har fått min gamle nokia 5210, men etter man taster inn pinkoden kommer det et krav om sikkerhetskode. Er det noen som vet hvordan man kommer seg forbi denne, hva den er eller hvor mange siffer den er? Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Tror da sikkerhetskoden hos Nokia er standard 12345 eller 00000. Dette står uansett i manualen. Om denne er endret og dere ikke husker den kan du få telefonen låst opp hos www.unlockshop.no Lenke til kommentar
robot Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg vet at standard sikkerhets kode er 12345, hvis man ikke har endret den selv. 0000 er standard sikkehets kode for sonyericssontelefoner. Ja sikkehetskoden står som regel i brukerveiledningen til telefonen. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg vet at standard sikkerhets kode er 12345, hvis man ikke har endret den selv. 0000 er standard sikkehets kode for sonyericssontelefoner. Ja sikkehetskoden står som regel i brukerveiledningen til telefonen. Siden den ikke er noen av de har jeg vel forandret den selv en gang.... Jeg har prøvd ALLE logiske kombinasjoner og masse tulletrykking i vildens sky... Da blir det vel unlockshop hvis jeg skal fikse den da... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Sleit med det en gang jeg også. Ring Nokia support, så forklarer de deg hvordan du gjør det. Jeg måtte fakse over kopi av ID blant annet. Lenke til kommentar
jmhdj Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hei. Eg kan hjelpe deg med sikkerhetskode du bare må poste dit imei numer så skal du få dit kode. Vips og nokia skal bli som for Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ja, og hvis du gir meg ditt kredittkortnummer skal jeg overføre 1 milliard til deg! Lenke til kommentar
jmhdj Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Nei eg er seriøs og hva skal eg med hans imei numer? Eg bare trenger det for og kunne hjelpe han. Og kan bevise det. Men uten risiko ingen profit. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Nei eg er seriøs og hva skal eg med hans imei numer? Eg bare trenger det for og kunne hjelpe han. Og kan bevise det. Men uten risiko ingen profit. For meg å gi imei nummeret til en bruker med to poster og et navn bestående av tilfeldige bokstaver blir litt feil. Hvis noen kan forsikre at det ikke kan gjøre noen skade og gi han nummeret så kan jeg kanskje vurdere det... Får vel ringe nokia support ellers... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 For meg å gi imei nummeret til en bruker med to poster og et navn bestående av tilfeldige bokstaver blir litt feil. Hvis noen kan forsikre at det ikke kan gjøre noen skade og gi han nummeret så kan jeg kanskje vurdere det... Får vel ringe nokia support ellers... My point exactly. No offence mr. bokstavkluss, men troverdigheten blir liksom ikke så stor. Lenke til kommentar
EUPRISER Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Finnes faktisk et progam som generere kode som nullstiller sikkerhetskoden til 12345 ut ifra IMEI nummert Jeg har også det programmet, så det jmhdj sier i ikke kødd. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Uansett kan jo en av moderatorene finne IP adressen hans ved misbruk av IMEI. Ja, det finnes en slik program. Lenke til kommentar
jmhdj Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hei og takk for holde med EXIDIE. Ja det er Mulig og nulstile sikerhetskode med hjelp av imei på nokia. Men men folk er vanskelig og få å stole på i dag he he. Lenke til kommentar
EUPRISER Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Post IMEI nummert her, så er masterkoden i boks på et øyeblikk. Endret 20. august 2005 av EXIDE Lenke til kommentar
EUPRISER Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Eller vist dere er så livredde for å oppgi imeien, så kalkulerer dere selv en ny sikkerhetskode/masterkode her online Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hei og takk for holde med EXIDIE. Ja det er Mulig og nulstile sikerhetskode med hjelp av imei på nokia. Men men folk er vanskelig og få å stole på i dag he he. Du kunne jo heller bare anbefale programmet for TDK i en PM, i stedet for å be om ahns IMEI-nummer som (om du tenker deg om) ikke høres helt troverdig ut for en som ikke kan dette. Lenke til kommentar
EUPRISER Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hei og takk for holde med EXIDIE. Ja det er Mulig og nulstile sikerhetskode med hjelp av imei på nokia. Men men folk er vanskelig og få å stole på i dag he he. Du kunne jo heller bare anbefale programmet for TDK i en PM, i stedet for å be om ahns IMEI-nummer som (om du tenker deg om) ikke høres helt troverdig ut for en som ikke kan dette. Det kunne jeg, men det programmet funker for øyeblikket kun på symbain mobiler og det er jo ikke sikkert han har det Uansett en direkte link er jo postet her det burde vel duge Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Var vel egentlig rettet mot jmhdj at han sa han hadde programvare for å fikse det. Det er en Nokia 5210 det er snakk om, og om den har Symbian vet jeg ikke. Lenke til kommentar
EUPRISER Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Var vel egentlig rettet mot jmhdj at han sa han hadde programvare for å fikse det. Det er en Nokia 5210 det er snakk om, og om den har Symbian vet jeg ikke. Nei,det var ikke rettet mot jmhdj fordi han har nok en symbiam som han kjører dette programmet på. 5210 er helt riktig ikke symbiam. Programmet til å resete sikkerhetskoden med funker ikke på PC (Kan ikke kalkuleres på pc) Programmet legges inn på en Symbian f.eks Nokia 3650 eller 6600 med symbian OS også bruker man programmet på mobilen til å kalkulere ny sikkerhetskode Skjønner du det nå ? Endret 9. september 2005 av EXIDE Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hehe, ble nok en missforståelse der. Det jeg[/] skrev var rettet mot jmhdj. Men dette med Symbian forstod jeg nå, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå