perjo Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei! Har et problem i PS cs2 som gjør meg gal. Når jeg skal sette inn f.eks et rektangel gir dette meg et rektangel med en ensfarget kant som ligger i farge et sted mellom den fargen jeg har inne i rektangelet og utenfor. Bredden på den er 1px. Regner med at dette er en enkel innstilling, men jeg finner den ikke. Hadde vært veldig glad for hjelp. Jeg klarer ikke å gjøre en dritt nå.... Mvh PJ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hadde hjulpet med et bilde som illustrerer problemet. Lenke til kommentar
perjo Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Her er bildet. zoom inn så ser dere. Som sagt bare èn px bredde...men jeg MÅ ha det jevnt. Takk for svar forresten! Lenke til kommentar
perjo Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Glemte visst bildet Lenke til kommentar
skaasin Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hei du bruker du shape verktøyet så kan du resette dette ved å velge verktøyet og deretter høyreklikke på ikonet rett under fil velg reset all tools. Ut i fra bildet ditt ser det ut som om laget du jobber på har en lagstil med drop shadow. En enkel måte å lage det du er ute etter er å bruke det rektangulære markeringsverktøyet, lage firkanten du ønsker og la markeringen være aktiv, velg deretter menyen edit/rediger og velg stroke rett under fill. Da får du opp en dialogboks som lar deg velge farge, tykkelse osv på streken rundt firkanten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå