Gå til innhold

Ny telefon, K750i eller Z500?

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal bytte ut min Nokia 3230 med en ny telefon siden eg ikkje har bruk for symbian lengre.

Vil da ha en mindre telefon, men fortsatt masse minne, bra skjerm, megapixel, video, blåtann å slikt.

Så da har eg egentli sett meg ut Z500, men siden det ikkje er noen tester av den ennå, så er eg ikkje heilt sikker.

K750i fikk 6`er i test og fekk anbefalt stempelet.

Så den ser eg og litt på.

Men har meget lyst på flipp telefon.

Noen som har prøvd Z500, og kan anbefale den, eller omvendt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

K750i er gjennomsnittelig best på det meste. Den har bedre kamera, bedre brukervennlighet osv.. Den er også litt billigere.

De eneste fordelene Z500 har er 3G og at den er i klappformat. Om dette ikke er så viktig for deg bør du gå for K750i.

Lenke til kommentar
Flipp/Klapp frister enorm mykje!

Men som sagt, rask telefon og god søker er vell viktigere.

Hvordan er størrelsene på desse?

Størrelsen på mobilene eller hvor stor del av skjermen søkeren brukte? Forsto ikke helt.

Her er i hvert fall målene for mobilene:

K750i: 100 x 46 x 20.5 mm

Z500: 89 x 44 x 24.5 mm

Z500 veier 95 gram, K750i veier 99.

Lenke til kommentar
Å? :) Prøvd den?

Noen som har testet den med disse java benchmarkene?

EDIT: Såg på Jbenchmark`s hjemmeside at k750i slår z500 på de fleste punkter i JBenchmark testene.

Ja. Du bør ikke henge deg opp i disse benchmarkene. Er jo helt uvesentlig hvor mange poeng den scorer, så lenge den klarer å kjøre spillene godt nok. Feilmarginen på slike benchmark-programmer er også veldig stor.

Lenke til kommentar
Å? :) Prøvd den?

Noen som har testet den med disse java benchmarkene?

EDIT: Såg på Jbenchmark`s hjemmeside at k750i slår z500 på de fleste punkter i JBenchmark testene.

Ja. Du bør ikke henge deg opp i disse benchmarkene. Er jo helt uvesentlig hvor mange poeng den scorer, så lenge den klarer å kjøre spillene godt nok. Feilmarginen på slike benchmark-programmer er også veldig stor.

Hastigheten til K750 er ikke noe tema.

Den har raskere og et mer intuitiv menysystem enn det meste.

:p

Skjermen til Z500 mener jeg er likt K750 1.8"...

Eneste fordelen for Z500 sin del er 3G, evt design, ellers blir Z500 grusa på alle de viktige punktene av K750!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...