Gå til innhold

Skal du på OsloLAN?


Skal du på OsloLAN 2005?  

41 stemmer

  1. 1. Skal du på OsloLAN 2005?

    • Ja
      4
    • Nei
      21
    • Vet ikke
      16


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ja, hvem skal på OsloLAN 2005? Noen som har bestemt seg enda?

 

Jeg tror jeg skal oppover, men spørs litt om jeg drar alene. Blir litt flaut og kjedelig og sitte der helt alene tror jeg.

 

Har ett forslag jeg, som kanskje er litt "tidlig ute" nå.

 

Hva med at alle ifra HW.no skaffer seg plass på samme område\rekker?

 

Det hadde vært morro og kunne gått rundt og hilst på alle "kjente" ifra forumet.

Kjennemerker av ett slag f.eks hadde vært artig.

Eller er det bare jeg som syns dette?

Jeg tror (og det kan være mulig at det er litt "arrogant" av meg, men ) at hvis hardware.no hadde kommet i kontakt med OsloLAN arrangørene, slik at vi ifra HW.no kanskje kunne fått denne plassen "for oss selv".. og den plassen som ikke blir opptatt, kunne de da fylt ut med andre som det ikke blir plass til rundt. Hvis dette blir så stort da :)

 

Uansett, gleder meg! Var sinnsykt morro i fjor, da dette var mitt første LAN.

Dro hjem på fredag, thoug.. Ble sinnsykt dårlig og magesjau.. :thumbdown:

 

Jaja, Takker for alle svar!

 

Mvh: Mammuten "Idèmaker'n" :p

 

EDIT: Og den biten med og komme i kontakt med OsloLAN 2005 arrangørene kunne jeg ha tatt på mine skuldre, hvis dette hadde vært ønskelig, og hvis dette hadde vært en ting HW ikke ville ha tatt. Kan mixe en mail og sende avgårde, hvis dette er ønskelig, ellers så kan HW fixe dette selv. Hvis det var dette det "stod på", tenkte jeg.. :)

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både OsloLan og The Gathering er alltid trege med å sleppe informasjon om partyene.

 

Selv hadde jeg veldig dårlig erfaring med OsloLan i fjor, og tviler på at jeg orker stresset med å komme meg 50mil for det. Hadde jeg bodd nærmere da lanet er så hadde jeg kanskje tatt turen :)

 

Forresten, i fjor når alle flyttet seg vekk fra den ene delen av hallen valgte jeg å bli sittende. Og etter noen timer kom jeg opp i full hastighet :D Sånn satt jeg i over ett døgn!

Lenke til kommentar
Er det bekreftet at det blir noe? Ble jo avlyst i påska pga mangel av godkjent lokale. Personlig holder jeg meg langt unna etter forrige høstferie. Kan gjerne fortelle en lang skrekkhistorie om noen er usikker på om de skal dra.

Do it, do it, DO IT! :dribble:

 

Elsker en god LAN-skrekkhistorie! :)

 

BTW: Nei, jeg tror nok ikke at jeg er SÅ desperat etter å spille i nettverk at jeg gidder å dra helt til Oslo for å gjøre det, nei (i allefall ikke fær jeg får førerkortet om et halvt år). ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...