jorgenask Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Halloen... Det er mulig det er en tråd på dette allerede men jeg føler ikkje at jeg får et klart svar på dette ... er det på noen måte mulig å bruke vanlige mp3 filer som ringelyd på nokia 6630 ? kanskje med et program av en eller annen sort ? takker for alle svar MvH Jørgen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Ja, det er fullt mulig å bruke en MP3-fil som ringetone. Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Du har vel ikke lyst å forklare hvordan vel ? de kommer ikke opp på listen over ringelyder ... de mp3 filene jeg har på minnekortet altså... takk : Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jo, de skal det. Bla nedover.. ( Inn med teskje ) : Gå på Profiler > Profilen du vil ha > Tilpass > Ringetone > Og bla nedover til du finner mp3-filen. Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Har funnet løsningen..... alle mp3 filene ligger jo i en egen mappe som jeg har kalt "Music" men hvis man skal ha en mp3 fil som ringelyd så må man altså ha den i mappen Sounds -> Digital takker for all hjelp ... funker nå Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Teit som jeg er på slike ting , så må jeg få lov til å spørre: Lar dette seg gjøre på samme måte på min LG T5100? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå