Sargent Fire Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Vil dette funke Microsoft Intellimouse3,0 og Dual Optical Tastatur, og vil dette være et bra valg når det gjelder spilling Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Dual optical tastatur? Jeg skal ha meg dual optical mus! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Quote: Den 2002-08-01 13:19, King_mephisto skrev:Dual optical tastatur?Jeg skal ha meg dual optical mus! Samma her! Fra Logitech (seff), bestilte det i dag. Kanskje jeg får den til lørdag (håpe håpe) Lenke til kommentar
ponke Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Dæven... DUAL OPTICAL TASTATUR, SÅ DIGG :wink: Tenk deg, dobbelt så mange knapper... WOHO!! lol Men seriøst, hvorfor skulle det ikke fungere? Virker som et ganske dumt spørsmål egentlig, mener ikke å være slem, men: JA Det kommer til å "fungere", så lenge du snakker om en mus og et tastatur. Har enda til overs å høre om en mus og et tastatur som er inkompatibelt... (knis) Hilsen kjello2 Lenke til kommentar
ponke Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Angående "spilling"... Kan ingen svare FOR DEG på. Det er for deg å avgjøre. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Har noen prøvd denne kombinasjonen Dual optical tastatur og Mickrosoft Intellli Mousev3.0. Hvorfor eg vil ha dette: Fordi eg vil ha et Stilig og behagelig tastatur og case-modde, og musen fordi jeg tror jeg har litt store hender og mange sier at denne egner seg best til spilling Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 EH--vet helt hvor dualt opticalt tatstaturet er akkurat, Men det er trådløst i alle fall. Det kom sammen med en optisk mus, som var trådløs den også. Tatstaturet funker bra, trådløst som det er. Musa funka ikke bra, ble alt for mye lagg og unøyaktigheter. Så måtte kjøpe ny mus. KJøpte Raser Boomslang 2000dpi, Logitch dual optical og MS intellimouse explorer 3.0. Med noen måneders mellomrom. MS musa er veldig bra unttat: Det *******s dårige "føttene" - her måtte jeg klistre på Mousskates for i det hele tatt å kunne bevege den, sikkert en vanesak, Logitech gir mye mindre friksjon mot underlaget. Desverre er softwaren til Logitech en smule rar? - og noe problemer med konfigurering av knappene er et kjent problem. For å svare kort på spørsmålet ditt: Ja. Lenke til kommentar
house Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 pingle eller? hva skal man med mouse skatez? har selv ms v.3 og func surface 1030 ... finnes ikke vond.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå