Cucum(r) Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Heisann! Eg flytter inn i ny leilighet til hausten, og i den sammenheng tenker eg på å kjøpe to nye skjermer. Har hørt litt skryt om CTX sine skjermer, så derfor lurte eg på om det er nokon som har erfaring med CTX S761A. Eg har egentlig ikkje hørt så mykje om CTX i Norge, men det er visst ganske utbredt i utlandet. Bør eg satse på ein anna skjerm? Budsjettet er ganske stramt, sida det er en god del andre ting som må innkjøpast også, så viss eg bør gå for en anna skjerm, må den ligge i den prisklassa der. Takk på forhånd. CTX S761A på Komplett Endret 25. juli 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Eizo L550 er i samme prisklasse (+- 200,-), og jeg synes i hvert fall at det var en kanonskjerm, om man ikke spiller så mye. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Eizo L550 er i samme prisklasse (+- 200,-), og jeg synes i hvert fall at det var en kanonskjerm, om man ikke spiller så mye. Er litt skeptisk til den støtta som skjermen kviler på, men det er vel alltids mulig å ta den av, slik at skjermen kan hengast på veggen? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Eizo L550 er i samme prisklasse (+- 200,-), og jeg synes i hvert fall at det var en kanonskjerm, om man ikke spiller så mye. Er litt skeptisk til den støtta som skjermen kviler på, men det er vel alltids mulig å ta den av, slik at skjermen kan hengast på veggen? Støtten fungerar egentli ganske greit, men du kan sikkart ta an av og skru an rett på veggen eller noe sånt. VESA-feste kostar endel, men må man så må man. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hva er maksprisen din da, Henrik? Nec 1770NX er en strålende skjerm synes nå jeg, som ligger rundt 3000,- ca... Blir det for mye kanskje? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Ja, eg kan ikkje bruke stort meir enn 4500 til saman. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Okei.. da var den kanskje en smule for dyr ja... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) En smuule off topic, men så at du (Henrik) spurte meg på MSN om dual link DVI-kabel (spilte GTA ). Her er litt info om det: http://www.ramelectronics.net/html/DVI_cables.html#vs Endret 25. juli 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå