Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe?.....spørsmål ang. Canon Ixus 330??

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å bruke ca. 5000kr +/-. Jeg har sett på canon ixus 330, liker det godt. Men 2,1mp er litt lite, og jeg lurer på om blitsen på kamraet er god(om det tar gode bilder i mørket), om batteri kapasiteten er bedre en på de tideligere ixus modelene, om det jobber fort(kan man ta bilder delvis fort etter verandre)? Kan noen anbefale noen andre kamraer?

MVH Nattaz

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: nattaz på 2002-08-01 13:21 ]</font>

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: nattaz på 2002-08-01 20:24 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: nattaz på 2002-08-05 17:21 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det er et kjempe kamera, jeg har det selv, har tatt 5000 bilder allerede. Det eneste som plager meg er som du sier, at det bare har 2 mega pixels, men det er bare for lite hvis du har tenkt og printe ut en haug med A4 bilder.

Blitsen er selvfølgelig ikke kjempe god, men den holder mål i forhold til andre kompakt kamera. Skal du ha god blits må du nesten kjøpe et mer professjonelt kamera med mulighet for ekstern blits. Blitsen på 330 rekker ca 3meter.

Det er mulig og ta seriebilder med kameraet. Det muliggjør 4-5 bilder i løpet av ca 1,5 sekund. Ganske morsom funksjon.

http://home.no/jonassen/pics

Lenke til kommentar

For 5000,- +/- noen kroner, ville jeg satset på Canon S30 til 5385,- hos WWImport.no

Dette kameraet kom temmelig bra ut i test og er ansett som et meget bra kamera i prisklassen. I forhold til Ixus 330 så hadde jeg ikke vært i tvil. Canon S30!

Men er størrelse et poeng så er jo S30 bare marginalt større enn Ixus 330.

mvh

Roar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...