Stian-G Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei. Har ødelagt mobilen min, og trenger en ny straks. Skal kjøpe SE P1000i når den kommer, men trenger en i mellomtiden. Behovene mine er en telefon med skikkelige kontaktopplysninger, muligheter for email, og gjerne fax. Er ikke interessert i en ungdomstelefon, den skal brukes i jobbsammenheng. Funksjoner: -Kalender: Ja- Profesjonell -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Nei -WAP: Ja -Kalkulator: Ja -JAVA: Nei -Email klient: Ja -Spill: Nei Form: -Vanlig -Vekt: Lett -Antenne: Intergrert -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: -Fargeskjerm: Ja -Størrelse på skjerm: Helst stor. -Touchscreen: Nei Pris: Ca. 1000. Med abonnementsbinding: Nei Diverse: -Merke: SE eller Nokia -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Nei -Triband: Ja -Infrarød port: Ja -Blåtann (Bluetooth): Ja -Minne: Ca 32 MB -Minnekort?: Ikke nødvendig, men kjekt å ha. -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Nei -Radio: Nei -3g(UMTS): Nei -Wlan: Nei - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Mest brukt til samtaler, men også noe SMS. Mvh Stian Giskeødegård Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 hmm.. 1000 kr for en mobil uten ab er jo utrolig lite da. og når du i tillegg skal ha proff kalender må du nok ut med litt mer ville jeg trodd. mulig du finner en sx1 eller 6600 til bra pris men du må nok uansett over 1000 kr Lenke til kommentar
Stian-G Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Martink700i, forstår det slik at du har en K700i med tanke på navnet ditt. Tror du den ville dekt mitt behov? Har den noen positive/negative sider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå