bobbybrun Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 noen som kan fortelle meg hvordan jeg får minnekortet UT av telefonen igjen? sitter jo bomfast Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Uten at jeg har telefonen sjæl, men... Hva med å trykke kortet inn til det sier "plink", så kommer det kanskje ut av seg selv...? Lenke til kommentar
bobbybrun Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Uten at jeg har telefonen sjæl, men... Hva med å trykke kortet inn til det sier "plink", så kommer det kanskje ut av seg selv...? enkelt og genialt! d funket! Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Den siste K750 jeg fikk fra MPX hadde den nyeste firmware, og kvaliteten på video var skikkelig crappy. Er den det på W800i også? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Den siste K750 jeg fikk fra MPX hadde den nyeste firmware, og kvaliteten på video var skikkelig crappy. Er den det på W800i også? Tviler på at videoen på en helt ny mobil er crappy, da hadde de nok ikke gitt den ut. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 enkelt og genialt! d funket! Damn I'm good! Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Den siste K750 jeg fikk fra MPX hadde den nyeste firmware, og kvaliteten på video var skikkelig crappy. Er den det på W800i også? Tviler på at videoen på en helt ny mobil er crappy, da hadde de nok ikke gitt den ut. Den nyeste firwaren på K750i gir elendig kvalitet hvertfall. De som har sett forskjellen skjønner. Men hadde vært artig å høre hva folk som har kjøpt W800i synes om kvaliteten på video. Lenke til kommentar
zand Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg synes generelt at kvaliteten på video tatt med mobil ikke duger så jeg gidder ikke en gang prøve. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Noen flere som har meninger om kvaliteten på video? Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Den er håpløst dårlig. Ikke verd å bruke! Men stillbildene er bra! Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Da antar jeg at den er like dårlig som på den nye firmwaren til K750i. Med den første firmwaren (K750i) var den grei nok til "morobruk" men den siste tok knekken på det, nesten ubrukelig. Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Nå har jeg hatt telefonen noen dager og er på den positive siden, synes designet er mye bedre en på K750. Lyden på spilleren er veldig bra og jeg elsker det at jeg kan bruke mitt koss headsett samtidig med at det virker som bærbar hf. Har funnet noen ting jeg ikke liker da, kan være bugs. Kamaera deksel er ikke tilkoblet tastelåsen, slik at kameraet slår seg på hvis dekselet blir åpnet. selv om tastelås er på. Får også ikke til å bytte organiseringen av kontaktlisten fra fornavn til etternavn. Man blir vel aldrig helt fornøyd med en tlf, så dette er vel det nermeste jeg kommer Må si jeg var mye mere positivt overasket over K700 den gangen, men W800 er jo helt klart et langt framskritt. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg synes den ser kul it W800i men liker desverre k750i bedre Det som jeg ikke likte på W800i var kameraet bak , så ikke helt bra ut Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg elsker min nye W800i jeg. Det eneste jeg savner er The Mops - Late July - Working Hours låta. Men, et spørsmål. Går det virkelig ikke an å filme mer enn 10 sekunder? Lenke til kommentar
joars Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Sitter og leker med min nye W800. Det er vel ca. 7 år siden sist jeg hadde (Sony)Ericsson, så det er jo litt å finne ut av. Men det er hvertfall ikke tvil om at jeg i følge det som er av manualer mangler et menyvalg! Under "Instillinger" skal det finnes en kategori som heter "Lyder og varsler". Den finnes ikke på min mobil. Jeg kunne ikke fatte hvor klønete de hadde gjemt et par ting angående lyder helt til jeg tok meg tid til å lese manualen, og så at jeg manglet hele kategorien... Noen andre som har samme problemet, eller er det en bug i bare min telefon? Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg har lyder og varsler... du må trykke joysticken til høyre når du er i instillinger. Lenke til kommentar
joars Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg har lyder og varsler... du må trykke joysticken til høyre når du er i instillinger. Er det ingen smiley for å slå seg _veldig_ hardt i panna her mon tro? Pinlig... Men takk skal du ha Lenke til kommentar
MJonsson Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hatt min w800i si fredag nå Genial telefon, noe annet enn min forrige N7210 ja Dette er første gang jeg har SE så merket at det var ikke like lett å skrive med som Nokia, er dette en tilvenningsak? Og batteritiden til SE, hører at de er flinke til å skryte på seg litt der, stemmer det? Men jeg er kjempe fornøyd med telefonen til nå! På forhånd takk Lenke til kommentar
oseb Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Jeg elsker min nye W800i jeg. Det eneste jeg savner er The Mops - Late July - Working Hours låta.Men, et spørsmål. Går det virkelig ikke an å filme mer enn 10 sekunder? Det går ann å filme mer enn ti sek, når du har videokameraet oppe, gå inn i instillinger - Bildemodus og velg høy kvalitet... Endret 16. august 2005 av oseb Lenke til kommentar
oseb Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg elsker min nye W800i jeg. Det eneste jeg savner er The Mops - Late July - Working Hours låta.Men, et spørsmål. Går det virkelig ikke an å filme mer enn 10 sekunder? Det går ann å filme mer enn ti sek, når du har videokameraet oppe, gå inn i instillinger - Bildemodus og velg høy kvalitet... Må bare føye meg i rekken og si at jeg synes W800i er bare helt genial.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå