Gå til innhold

Tråden for og om W800i

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg går og lurer litt på om jeg skal kjøpe meg en W800 og har noen spørsmål i den forbindelse som jeg håper noen kan gi meg svar på.

Da jeg sykler endel og i tillegg går endel i fjellet og hører på radio lurte jeg på hvordan denne radioen fungerer. Virker den bra og virker RDS funksjonen slik att den skifter frekvens selv når den kommer inn i ett område med en annen sterkere frekvens?? Kan man styre noen av radioens funksjoner ved hjelp av hansdfree`en??

Håper noen kan gi meg ett godt svar på dette da det kan avgjøre om jeg kjøper denne telefonen eller ikke.

Nå har ikke jeg prøvd radioen så mye enda, men den er sværtr bra! Jeg får inn mer stasjoner med mobilen enn det jeg gjør med radioen hjemme eller bilradioen. Den er helt super!

Og RDS-radio i tillegg! :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har ikke jeg prøvd radioen så mye enda, men den er sværtr bra! Jeg får inn mer stasjoner med mobilen enn det jeg gjør med radioen hjemme eller bilradioen. Den er helt super!

Og RDS-radio i tillegg! :!:

Det er bra! Fikk bare inn Kanal24 med min gamle K700i. Detta lover bra :thumbup:

Lenke til kommentar

hei! noen som har fått satt opp MMS og GRPS på w800? jeg har prøvd, men det virker ikke :( det står kobler til i 20-30 sek så kommer det en beskjed: ugyldige innstillinger, hør med leverandøren og prøv igjen. noen som vet noe som kan hjelpe? har prøvd forskjellige oppsett fra forskjellige sider tv2, netcom, inpoc osv.....

Bruker Talkmore

Lenke til kommentar

Fikk min W800i i går og må si meg veldig fornøyd. Var ikke så begeistret for knappene og byggekvaliteten på K750i, men dette er rettet opp meget bra på W800i. Ellers er det jo ikke så mye nytt, men en god telefon er det. :) Får bruke den litt og se om jeg enten beholder denne eller Z800i'en min. :)

Lenke til kommentar

hei, noen som kunne svare meg på dette :)

`si meg, mitt deksel på min k750i har en defekt noe verkstedene nekter og se på, så derfor har jeg lyst til nå etter mye slit og hat tenkt til og bytte deksel, altså kjøpe et nytt. Da tenkte jeg på og kjøpe meg W800i deksel og sette dette på min K750i, og så flashe det til W800i fw. Tror dere Mobilfixern fikser dette? Hvor mye vil det koste i så fall..

en annen ting, tror dere det er mulig og bytte det til den fargen sølv på dekselet til min k750i? Hvis jeg skulle forandre mening..?`

Lenke til kommentar
Jeg har et et spørsmål som er avgjørende for om jeg kjøper en W800 eller prøver nok en K750.

Har W800 nøyaktig samme software som K750? Da er jeg redd for nok en møkkatlf som henger seg, ikke går an å prate i osv...

W800i har "samme" (dvs like oppdatert/fixet) firmware som den nyeste på K750i. Mange av problemene til K750i var jo i firmwaren, og de fleste av disse er rettet nå, noe som betyr at de også er rettet i W800i.

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller er Disc2Phone et utrolig dårlig program - for å si det mildt..

For det første får jeg ikke startet det, uten oppkobling not internett, noe som gjør oss brukere av laptop vondt. For det andre får jeg ikke konvertert wma, noe som gjør at ganske mange GB med musikk må endres til mp3.

Og sist, men ikke minst - hvorfor i alle dager går det ikke ann å bruke utforsker til å overføre filer??

Som sagt, er det bare meg, eller er det andre som irriterer seg over dette??

oseb :realmad:

Lenke til kommentar
Enig. Ser ikke helt poenget med flight mode i det hele tatt. Jeg tar jo heller med meg mp3 spilleren min  :roll:

-Edit- Okay, jeg prøver ikke å være en drittsekk, men det hadde jo vært kult å kunne bruke alle funksjonene på telefonen som ikke trenger sending eller mottak av radiosignaler. Synes jeg, da..

nokia 6680 :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, så idag skal jeg kjøpe min w800i. Har lest en del av dere liker førstgangsoppladning og slikt. er det nødvendig? Er det ikke noe strøm i den rett fra esken? Skal kjøpe den rett før jeg drar på toget, og kunne jo tenkt meg å fikle litt med den når jeg satt på det i to timer...

Lenke til kommentar
Ja, så idag skal jeg kjøpe min w800i. Har lest en del av dere liker førstgangsoppladning og slikt. er det nødvendig? Er det ikke noe strøm i den rett fra esken? Skal kjøpe den rett før jeg drar på toget, og kunne jo tenkt meg å fikle litt med den når jeg satt på det i to timer...

Det er vanligvis litt strøm i den fra før av ja, så du kan nok leke deg litt med den ja. Så kan du lade den fullt ut når du kommer hjem ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...