Gå til innhold

Tråden for og om W800i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoppla. Fikk tak i telefonen rett rundt stengetider i går. Fantastisk bra! So far so good.

Skjønner ikke hvorfor de sier 6 timer lading i butikken når det står 2,5 timer i manualen. Men, det er selvsagt en bagatell.

Er det egentlig USB 2? Syns det tok veldig lang tid å overføre musikk til telefonen med Disc2Phone.

Kameralyden - ugh! Den må skrus av. Fant et program som bl.a. annet lar deg fikse dette: Cruiser Pro - men det koster da 290 Euro for basisversjonen. Er det noen andre løsninger?

Kommer sikkert flere spm ;)

Lenke til kommentar

Problem: har installert PC-suiten for w800, men hver gang jeg kobler telefonen til PC'en får jeg 'ny maskinvare funnet' og windows vil installere noe greier. dette klikker jeg ok på og får så beskjed om at programvaren ikke besto Windows LOGO testen og anbefaler meg å ikke innstallere. jeg får derfor ikke overført noe til telefonen. noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

hmm.... kan det være at den er USB 2.0 kompatibel (noe som forøvrig alle USB enheter er) men at overføringshastigheten er USB 1.1? Finne ikke noe om at den har USB 2.0 på hjemmesiden. Der står det bare at den er USB kompatibel.

Lenke til kommentar

Hei!!

Jeg går og lurer litt på om jeg skal kjøpe meg en W800 og har noen spørsmål i den forbindelse som jeg håper noen kan gi meg svar på.

Da jeg sykler endel og i tillegg går endel i fjellet og hører på radio lurte jeg på hvordan denne radioen fungerer. Virker den bra og virker RDS funksjonen slik att den skifter frekvens selv når den kommer inn i ett område med en annen sterkere frekvens?? Kan man styre noen av radioens funksjoner ved hjelp av hansdfree`en??

Håper noen kan gi meg ett godt svar på dette da det kan avgjøre om jeg kjøper denne telefonen eller ikke.

Lenke til kommentar
Problem: har installert PC-suiten for w800, men hver gang jeg kobler telefonen til PC'en får jeg 'ny maskinvare funnet' og windows vil installere noe greier. dette klikker jeg ok på og får så beskjed om at programvaren ikke besto Windows LOGO testen og anbefaler meg å ikke innstallere. jeg får derfor ikke overført noe til telefonen. noen som kan hjelpe?

Du driter i den advarselen og trykker fortsett vel.... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...