Gå til innhold

Tråden for og om W800i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke nødvendigvis, i release sammenheng... ;) Kan være andre land i Europa som prioriteres over Norge.

Det var ikke spørsmålet mitt.Mitt gikk på geografi,men uansett ligger countdown til release som hovedsak på www.sonyericsson.no.

Tror nok ikke den hadde lagt der dersom Norge var et nedprioritert releaseland..

Lenke til kommentar
I så fall var spørsmålet ditt helt malplassert. :p Vi snakker jo om release datoer her... Men. Får håpe Norge ikke er nedprioritert. Er spent på hvordan denne telefonen blir i praksis, så jo fortere jo bedre. :yes:

det var vell egentlig ment som en spøk fra hans side :no:

Lenke til kommentar
Kanskje litt dumt spørsmål, men spør nå for det.

Siden K750 og W800 er så og si like, bruker de da samme batteri også? har en K750, og når jeg får W800 tenkte jeg å sette inn K750-batteriet så slippe rjegg vente :-)

Vil dette gå? :hmm:

Du slipper å vente uansett, førstegangslading er bare piss.

Lenke til kommentar
Kanskje litt dumt spørsmål, men spør nå for det.

Siden K750 og W800 er så og si like, bruker de da samme batteri også? har en K750, og når jeg får W800 tenkte jeg å sette inn K750-batteriet så slippe rjegg vente :-)

Vil dette gå? :hmm:

K750i og W800i bruker det samme batteriet.

Lenke til kommentar

lite spørsmål her om w800/k750... har ikke hatt ericsson på mange år og på min gamle t39 kunne man finne ut hvem man hadde ringt til OG hvem som hadde ringt/tapte anrop ved å trykke på yes knappen. kan man gjøre dette på nevnte telefoner? man kan i hvertfall ikke gjøre d på min elendige siemens cf62 (måtte den brenne)...

Lenke til kommentar
lite spørsmål her om w800/k750... har ikke hatt ericsson på mange år og på min gamle t39 kunne man finne ut hvem man hadde ringt til OG hvem som hadde ringt/tapte anrop ved å trykke på yes knappen. kan man gjøre dette på nevnte telefoner? man kan i hvertfall ikke gjøre d på min elendige siemens cf62 (måtte den brenne)...

jepp , går det hvis jeg skjønnte spørsmålet riktig.......... er bare å trykke på venstre menyknapp eller hva de heter..........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...