Captaincaos Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 men betyr 12 august i europa det samme som 12 august i norge? Er ikke Norge i Europa? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ikke nødvendigvis, i release sammenheng... Kan være andre land i Europa som prioriteres over Norge. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) men betyr 12 august i europa det samme som 12 august i norge? Er ikke Norge i Europa? For å svare på spørsmålet: Jo , Norge er i Europa. Endret 5. august 2005 av Habla Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ikke nødvendigvis, i release sammenheng... Kan være andre land i Europa som prioriteres over Norge. Det var ikke spørsmålet mitt.Mitt gikk på geografi,men uansett ligger countdown til release som hovedsak på www.sonyericsson.no. Tror nok ikke den hadde lagt der dersom Norge var et nedprioritert releaseland.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 I så fall var spørsmålet ditt helt malplassert. Vi snakker jo om release datoer her... Men. Får håpe Norge ikke er nedprioritert. Er spent på hvordan denne telefonen blir i praksis, så jo fortere jo bedre. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 I så fall var spørsmålet ditt helt malplassert. Vi snakker jo om release datoer her... Men. Får håpe Norge ikke er nedprioritert. Er spent på hvordan denne telefonen blir i praksis, så jo fortere jo bedre. det var vell egentlig ment som en spøk fra hans side Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 w800 kommer hvertfall 4 dager før i england Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ser ikke ut som at det er noe deksel over kameralinsa når det ikke er i bruk Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ser ikke ut som at det er noe deksel over kameralinsa når det ikke er i bruk Jo, det er det. Bryteren på bildet brukes til å ta kameradekselet av og på. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ser ikke ut som at det er noe deksel over kameralinsa når det ikke er i bruk Jo, det er det. Bryteren på bildet brukes til å ta kameradekselet av og på. Ok! Tlf er bestilt! (Fra komplett) Tar sikkert litt tid før den kommer da... Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kanskje litt dumt spørsmål, men spør nå for det. Siden K750 og W800 er så og si like, bruker de da samme batteri også? har en K750, og når jeg får W800 tenkte jeg å sette inn K750-batteriet så slippe rjegg vente :-) Vil dette gå? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kanskje litt dumt spørsmål, men spør nå for det. Siden K750 og W800 er så og si like, bruker de da samme batteri også? har en K750, og når jeg får W800 tenkte jeg å sette inn K750-batteriet så slippe rjegg vente :-) Vil dette gå? Du slipper å vente uansett, førstegangslading er bare piss. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kanskje litt dumt spørsmål, men spør nå for det. Siden K750 og W800 er så og si like, bruker de da samme batteri også? har en K750, og når jeg får W800 tenkte jeg å sette inn K750-batteriet så slippe rjegg vente :-) Vil dette gå? K750i og W800i bruker det samme batteriet. Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jo, det er det. Bryteren på bildet brukes til å ta kameradekselet av og på. Er dette dekselet elektrisk eller mekanisk? Lenke til kommentar
bobbybrun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 lite spørsmål her om w800/k750... har ikke hatt ericsson på mange år og på min gamle t39 kunne man finne ut hvem man hadde ringt til OG hvem som hadde ringt/tapte anrop ved å trykke på yes knappen. kan man gjøre dette på nevnte telefoner? man kan i hvertfall ikke gjøre d på min elendige siemens cf62 (måtte den brenne)... Lenke til kommentar
warpig Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 lite spørsmål her om w800/k750... har ikke hatt ericsson på mange år og på min gamle t39 kunne man finne ut hvem man hadde ringt til OG hvem som hadde ringt/tapte anrop ved å trykke på yes knappen. kan man gjøre dette på nevnte telefoner? man kan i hvertfall ikke gjøre d på min elendige siemens cf62 (måtte den brenne)... jepp , går det hvis jeg skjønnte spørsmålet riktig.......... er bare å trykke på venstre menyknapp eller hva de heter.......... Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Bestilte en for 9 dager siden, Endelig!!! Den kom idag. Lader nå men om 42min kan jeg slå den på, gleder meg og det er bare å spørre om ting dere lurer på! bestilte fra hvor? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 lokale elkjøpen her (hamar) har den inne nå til 3749 uten abb.. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 3.800 kr for en W800i sammenlignet med K750i til 2400 + 512 mb minnekort + HPM-70, dvs at minnekortet og HPM-70 kan koste 1400 kr for at det skal lønne seg. Tror jeg gjorde et godt kjøp allikevel. Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Tror jeg gjorde et godt kjøp allikevel. 2400 uten abo er ikke noen vanlig pris. 2990 uten abo,men med NC-lås og 3100-3200 helt uten forpliktelser er det jeg finner på nettet. Jeg betalte 900 for den,men den har Chess Knockout abo:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå