Gå til innhold

Tråden for og om W800i


Anbefalte innlegg

Tviler egentlig på at dette er mulig.

 

For det første er det enkelte hardwareendringer. Ikke store, men på K750i og W800i var det nøyaktig samme innmat.

 

For det andre tror jeg SE gjør alt for å unngå det, etter at veldig mange fikk oppgradert sin K750i til W800i.

 

Men bare noe jeg tror.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så over til noe annet; hva er din beste score i QuadraPop? :p (1 av de 2 spillene som ligger på mobilen)

 

Min highscore: 11745

5399676[/snapback]

 

Min highscore: 17350

 

Kjeda meg i sommerferien.

5403769[/snapback]

 

:blush: 54245... Kjedet meg på en togtur. Trikset er å starte på høyt level vil jeg tro.

5406762[/snapback]

 

Satt på flyplass i Roma og venta på forsinka fly... 66900 :tease:

Lenke til kommentar

Beklager dersom svaret på spørsmålet under allerede finnes i denne etter hvert lange tråden:

 

 

Jeg har en W800i. Har problemer med at kameraet slår seg veldig lett på. Det er nok bare å komme litt borti knappen som åpner kameradekslet, så går telefonen rett i kameramodus. Heldigvis går den ut av kameramodus igjen etter noen sekunder, men det er irriterende.

 

Andre som har opplevd dette?

 

Har oppgradert til nyeste firmware, men har ikke oppdaget noen bedring.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

@CellularDude:

Det er andre som har klaget over det samme, om min kan nok skru seg på når jeg drar den opp av lommen men ellers er det ikke noe stort problem for meg.

 

 

Mitt problem:

Jeg har satt opp telefonen til automatisk å skru på tastelås men har nå merket ( etter å ha sendt utallige meldinger til Gud og hvermann) at den ikke funker med mindre jeg går helt sms og menyer. Så hvis jeg leser en sms, legger mobilen fra meg og så putter den i lomma så kommer jeg borti svar og sender masse tomme sms'er.

Noen andre som har dette problemet. Det må jo være en bug!

Lenke til kommentar
CelluarDude: du kan jo skjære av knottene på knappen til kameradekselet, om du synst det er virkelig irreterende.

Selv bryr jeg meg ikke så mye om det at jeg vil gjøre noe så drastisk.

5488201[/snapback]

 

 

I dag morges etter jeg hadde slått på telefonen, gikk den i kameramodus flere ganger. Jeg hadde den i hånda, og var ikke borti dekselknappen til kameraet. Dette skal da ikke skje!

 

Slo av telefonen og tok ut batteriet, satte det inn igjen og slo på telefonen. Etter det har den kun slått kameraet på en gang fre til i skrivende stund.

 

Lurer på om det er en bug, men jeg bruker nyeste firmware.

 

Noe som i den forbindelse er irriterende, er at SE ikke oppgir hvilken FW-utgave man kan laste ned og oppgradere med. Jeg tror jeg har lagt inn den samme to ganger. Regnet med at installasjonsprogrammet ville sammenligne FW på telefonen med den som kunne lastes ned, men det skjedde ikke. Men så lenge det ikke er en eldre versjon jeg har lastet ned og installert, skulle det vel gå greit.

 

** Tilføyd:

 

Nå har jeg funnet feilen med min W800i, tror jeg.

 

Knappen som styrer kameraet og linsedekslet har litt dødgang, og det skal omtrent ingenting til før den starter kameraet.

 

Man skal minimalt borti den for at så skal skje.

 

Dette blir vel å betegne som en mekanisk feil, ikke programvarefeil. Dermed regner jeg med at dette er uavhengig av programvareversjon og eventuell resetting av telefonen.

 

Får vel levere den inn i morgen.

 

Sat*n, nå har jeg både en 6270 og en K800i med feil. Den ene får jeg tilbake neste uke, etter å ha ventet i ca 3,5 uker, og sistnevnte må også sendes inn. Noe så kjiiipt!!

 

 

** Tilføyd

 

 

Har nå resatt telefonen, men som ventet er problemet der like fullt.

 

 

** Tilføyd

 

Nå er telefonen levert inn til forhandleren, etter at jeg med letthet kunne vise feilen.

 

De sa at mekanismen kanskje trengte å "strammes opp", men dersom det da virker greit, spørs det hvor lenge det holder.

 

De hadde ikke hørt om dette problemet, men kanskje det ikke er særlig utbredt. Håper jo ikke det.

 

Så nå er både min W800i og Nokia 6270 til service, og jeg sitter igjen med min stand-in-telefon, SE K300i, som i det minste alltid har fungert 100%

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
Det er litt dødgang i min knapp også, men kameraet slår seg ikke på før man beveger knappen ett par milimeter nedenfor denne dødgangen. Det skulle vel fungere å bytte bakdekselet. Evt sette på et bakdeksel fra SE k750.

5521986[/snapback]

 

Det får de gjøre på serviceverkstedet. Regner med at de heller bytter ut deler enn å reparere. Eventuelt kan de beholde røkla og sende meg en ny telefon.

Lenke til kommentar
Så over til noe annet; hva er din beste score i QuadraPop? :p (1 av de 2 spillene som ligger på mobilen)

 

Min highscore: 11745

5399676[/snapback]

 

Min highscore: 17350

 

Kjeda meg i sommerferien.

5403769[/snapback]

 

:blush: 54245... Kjedet meg på en togtur. Trikset er å starte på høyt level vil jeg tro.

5406762[/snapback]

 

Satt på flyplass i Roma og venta på forsinka fly... 66900 :tease:

5462231[/snapback]

 

Jeg spiller Quadrapop hver gang jeg sitter på dass og driter... :cool:

 

Min rekord er 90170 :w00t:

Lenke til kommentar
Beklager dersom svaret på spørsmålet under allerede finnes i denne etter hvert lange tråden:

 

 

Jeg har en W800i. Har problemer med at kameraet slår seg veldig lett på. Det er nok bare å komme litt borti knappen som åpner kameradekslet, så går telefonen rett i kameramodus. Heldigvis går den ut av kameramodus igjen etter noen sekunder, men det er irriterende.

 

Andre som har opplevd dette?

 

Har oppgradert til nyeste firmware, men har ikke oppdaget noen bedring.

5484460[/snapback]

 

Har akkurat fått samme problem. Trenger ikke engang å være borti knappen. Holder å legge fra meg mobilen på bordet så skrur det seg på. Batteriet ble utladet på 1 døgn uten særlig aktivt bruk pga kamera. Skal levere den inn i dag.

 

Fikk et annet problem og da jeg skulle oppgradere firmware via SE automatiske update. Menyen ble engelske og det kan ikke endres.

Noen som har en idè for å fikse det?

Lenke til kommentar
Så over til noe annet; hva er din beste score i QuadraPop? :p (1 av de 2 spillene som ligger på mobilen)

 

Min highscore: 11745

5399676[/snapback]

 

Min highscore: 17350

 

Kjeda meg i sommerferien.

5403769[/snapback]

 

:blush: 54245... Kjedet meg på en togtur. Trikset er å starte på høyt level vil jeg tro.

5406762[/snapback]

 

Satt på flyplass i Roma og venta på forsinka fly... 66900 :tease:

5462231[/snapback]

 

Jeg spiller Quadrapop hver gang jeg sitter på dass og driter... :cool:

 

Min rekord er 90170 :w00t:

5559126[/snapback]

 

Min rekord er på 99999 og level 9 er maks av hva du kan få, så hvis dere skulle komme så langt så er det bare å slutte å spille. Var ikke veldig imponert når den ikke gikk lenger for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Fikk min w800 i går og lurer på en ting. Nemlig kameralyden. Så jeg søkte rundt på nettet og fant ut at man kan bare sette telefonen på lydløs ved å holde # inne, så skal det ikke komme lyd. Men på min telefon kommer det lyd forde! Og når jeg holder # så står det at lyden er slått av, men likevel kommer kameralyden! Noen andre som har merket dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...