Gå til innhold

Tråden for og om W800i

Anbefalte innlegg

En annen fundamental forskjell er at for å minimere radio og mp3spilleren er det bare å trykke tilbakeknappen nå, før måtte man trykke høyre menyknapp og så velge minimere, denne endringen satte jeg pris på.

Det er en viktig ting som gjør W800 til en mer MP3-lignende mobil enn K750, at på K750 så er det 'ikke musikk' som på en måte er grunninnstilling når du går tilbake, mens på W800 er det 'musikk'...

Noe jeg savner på K750

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om man kan bytte K750i inn hos et verksted for en liten sum og få dne tilbake som W800i? siden jeg har hørt at man kan ta dekslet av k750i selv ganske lett og da sette på W800i dekslet da telefona er helt likt oppbygd og eneste forskjellen er sofware og dekslet..

Jo, dette går! For rundt 200 kr skal man kunne "forvandle" k750i til W800i.

Leste dette i det svenske mobil bladet mobil.

Kan kanskje legge ved en link, men det står hvertfall på hjemmesiden dems, www.mobil.mkf.se

Jeg tror dette er en av de mest leste sakene, ellers kan du bare søke :D

Lenke til kommentar
hvor mye koster SonyEricsson W800i i butikk når den kommer?  snakker med abonement folket....

Og når kommer den... på www.sonyericsson.com står det bare at den kommer snart, å det er jo ikke spess informativt

Heisann,

Hvis du tar en titt i Prsguide.amobil.no så finner du en oversikt over priser på w800i med abonement, deserre er det bare MPX som vi har fått registrert noen priser hos enda, men det vil komme fler.

Produktlink:

http://produkt.amobil.no/vis_produkt.php?product_id=31162

W800i ventes inn i butikkene i løpet av de 2 første ukene i August, men SE er ikke altid presise på leveranser etter hva jeg har forstått. W800i er i produksjon nå ganske snart, så vil tro vi har en gang nå snart.

Endret av Omy
Lenke til kommentar
W800i ventes inn i butikkene i løpet av de 2 første ukene i August, men SE er ikke altid presise på leveranser etter hva jeg har forstått. W800i er i produksjon nå ganske snart, så vil tro vi har en gang nå snart.

Produksjonen har vært igang en stund den nå... og det må den være for å dekke levering behovene!

Hmm... fikser dårlig at alle har K750, tror jeg må enten kjøpe W800,evt "gjøre den om"...

Jeg også kunne tenkt meg en lettere minimering enn det er pr idag på K750, så hvis W800 ordner dette er ingenting bedre!

:thumbup:

Lenke til kommentar

anngående de bildene som var postet i en link ovenfor (sammenligningen) så er kvaliteten like bra så vidt jeg kan se, men karen har tydligvis bommet på hvitbalansen. Derfor w800i så varmere ut siden den var innstilt på en annen fargetemp (hvitbalanse). Fokusen bommet han også litt på på det ene bildet.

på gsm teknikk i oslo kan man få konvertert over til w800i fra k750i. HUsker ikke helt hva dette kostet nå.

Men jeg lurer på hvor folk har fått sin w800i fra. Den kommer ikke til norge før den 24. Ser spesielt mye reklame fra deal.no som sier de skal ha den. Telefonene er i grunnen akkurat like innholdsmessig, untatt noen små forandringer, og flightmode. Det jeg lurer på er om w800i vil ha like mye feil som k750i har hatt og har enda. Men det vil tiden vise. For min del så holder k750i glimrende enda.

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er om w800i vil ha like mye feil som k750i har hatt og har enda. Men det vil tiden vise. For min del så holder k750i glimrende enda.

W800 vil helt sikkert ha rettet opp alle "valpefeilene" til K750, det er sikkert. Forøvrig er W800 og K750 nærmest like, så selvfølgelig holder K750 enda!

Lenke til kommentar
anngående de bildene som var postet i en link ovenfor (sammenligningen) så er kvaliteten like bra så vidt jeg kan se, men karen har tydligvis bommet på hvitbalansen. Derfor w800i så varmere ut siden den var innstilt på en annen fargetemp (hvitbalanse). Fokusen bommet han også litt på på det ene bildet.

på gsm teknikk i oslo kan man få konvertert over til w800i fra k750i. HUsker ikke helt hva dette kostet nå.

Men jeg lurer på hvor folk har fått sin w800i fra. Den kommer ikke til norge før den 24. Ser spesielt mye reklame fra deal.no som sier de skal ha den. Telefonene er i grunnen akkurat like innholdsmessig, untatt noen små forandringer, og flightmode. Det jeg lurer på er om w800i vil ha like mye feil som k750i har hatt og har enda. Men det vil tiden vise. For min del så holder k750i glimrende enda.

Hvor ligger GSM teknik i olso?

Lenke til kommentar

hørte at w800i kommer 24 aug.. fra telefast som er leverandør i norge. Men norge og europa er ofte litt forskjellig. :roll:

edit: men hvor fikk folk tak i sin w800i? hvis den er i salg 12 eller 24 eller hva vi nå finner ut, så må jo ha kjøpt den utenfra eller?

Endret av andre_sn
Lenke til kommentar
Jeg pratet med en kar fra mobildata i dag og de har ikke fått noen konkret leverings tid på W800, men han trodde heller ikke at datoen til SE stemmer, da han trodde den kom mot sluttet av August.

Hadde han noen grunn til hvorfor vi skulle tro på "karen fra mobildata" og ikke de som lager telefonen, SonyEricsson, selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...