TheGizmo Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Stemmer det at man bare kan filme i max 10sek? Det er jo idiotisk 5311856[/snapback] Det er pga mms, skal du filme mer, slå på innstillinger under video og velg høy kvalitet. Da er det bare minne som stopper deg.... Jammen kjekk den lille boka som fulgte med :!: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hva mener du med at det er pga mms? Kan man ikke sende film i mms over 10sek? Men man kan filme mer utenom? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Stemmer stemmer. Dette er pga begresninger på mms sin størrelse, men om du vil leke filmamatør kan du sette på høy kvalitet og filme i vei Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Okay. Hvordan er kvaliteten på best? Lyst til å poste en liten film? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Forresten, hvordan er radioen på w800i? Hvilke kanaler får man inn? Bare de vanlige? Ikke mulig å få inn signal fra internett slik at man kan høre på nrk mpetree? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Forresten, hvordan er radioen på w800i? Hvilke kanaler får man inn? Bare de vanlige? Ikke mulig å få inn signal fra internett slik at man kan høre på nrk mpetree? 5312015[/snapback] Siden det er en helt vanlig FM mottaker tar det inn det samme som i feks en bil. Hvordan hadde du tenkt å få inn signaler via internett om jeg tør spørre? Da blir du pent nødt til å skaffe en 3G telefon.... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Okey. Takk for svar Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Må man bruke den kamera knappen til å ta bilder med, eller kan man også bruke joysticken eller knappene ved siden av til å ta bilde med? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Du må bruke knappen på siden. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Takker, trodde det ble dårligere bilde med nattmodus på, var jo sånn på min gamle T610. Ble litt bedre nå! Bilde av min MX518: 5178652[/snapback] Hey, hva er alle de bulkene? Eller skal det være sånn ? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Designet som får musen til å se slik ut Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ved en firmware oppdatering, blir telefonen formatert da? Forsvinner tlfboka, meldinger osv? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ved en firmware oppdatering, blir telefonen formatert da?Forsvinner tlfboka, meldinger osv? 5327284[/snapback] Personlige instillinger blir liggende i telefonen Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Og det vil da si tlfbok og meldinger? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Og det vil da si tlfbok og meldinger? 5327322[/snapback] Jepp, alt du selv har gjort. MEN for sikkerhetsskyld, last ned MyPhoneExplorer så du kan ta backup av telefonlisten, sms m.m. så er du på den sikre siden. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Heisann! Fikk endelig min w800i idag! Holder på å lade den nå, ladet den i ca 1 time. Burde jeg la være å dille med den? Hvor lenge burde jeg lade den? Noe jeg må være obs på osv når jeg skal koble den til datamaskinen og slikt? Jeg føler den er litt treg i menyene, er dette fikset i den nyeste FW? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Man lader den til den er ikonet på skjermen viser at batteriet er fullt. Jeg oppdaterte min firmware for to dager siden. Den beholdt personlige innstillinger, og alt det jeg har lagret på mobilen ellers. Eneste forskjellen jeg har merket til nå er at kvaliteten på video er forbedret. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ok, det var bra å høre. Men alle sier at jeg burde lade den i ca halvt døgn og så bruke den mobilen til batteriet er helt dødt og så lade det en helt natt og så gjør man dette 3 ganger så har man et batteri som varer lenge. Stemmer ikke dette? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Nei, det var før. Alle telefoner man kjøper nå kan brukes med en gang de er ladet opp. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Er det meningen at øreproppene skal bokstavligtalt grave seg inn i ørene? Prøvde de største putene = De satt så vidt inni øret og jeg kunne høre mye bakgrunnsstøy + det ble lite bass Nå bruker jeg de minste og de gikk sikkert en halv centimeter inn i øret så det føles som noen har puttet lillefingeren sin langt inni øret mitt - litt rar følelse, men blir nok vant til det. men... skal det være slik? At de går langt inn øret? Ihvertfall så ble lyden sykt bra nå - bra bass og hører ingenting bakgrunnsstøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå